اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۳۶۳
هافبک جدید استقلال عنوان کرد: «صالح به من گفت اینکه هنوز به مرز آمادگی نرسیدی طبیعی است و بعد از گذراندن دوران بدنسازی قطعا به شرایط ایده‌آل خواهی رسید.»
۱۱:۴۶ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-باخت استقلال برابر پیکان در دیداری دوستانه و گلی که رحمتی لیگ شروع نشده خورد، موجی از اعتراض را روانه تیم استقلال پرویز مظلومی کرد.

 

میثم مجیدی معتقد است اتفاق خاصی نیفتاده و هواداران این تیم باید صبور باشند چون برد و باخت در این بازی‌ها اصلا مهم نیست. در این بین او نقبی هم به شایعه بازگشت احتمالی بیگ‌زاده به استقلال زده و از بازگشت هاشم استقبال می‌کند.

 

اظهارات مجیدی را در ادامه می خوانید:

 

* به اردوی 10 روزه‌ای که در کردان کرج داشتید بپردازیم. شرایط چطور بود؟

- به نظرم اردوی خیلی خوبی را طی این مدت در کردان گذراندیم. همه امکانات از زمین گرفته تا اقامت و رسیدگی به بچه‌ها بسیار عالی بود و توانستیم تمرینات پرشور و خوبی را سپری کنیم. حالا هم در تهران هستیم و بقیه اردوها را برای هر چه آماده شدن سپری می‌کنیم.

 

* پس اینکه کادرفنی استقلال می‌گوید اردوی پرباری را داشتید، قبول داری؟

- بله به نظرم در این مدت توانستیم در آرامش به 60، 70 درصد از آنچه که کادرفنی از حیث فنی و بدنسازی مدنظر داشت دست پیدا کنیم. ان‌شاء‌الله با ادامه تمرینات در تهران به مرز آمادگی صددرصد می‌رسیم و فشار بدن‌های سنگین ما به خاطر دوران بدنسازی برای انجام کارهای تاکتیکی کمتر خواهد شد.

 

* از دو بازی تدارکاتی که در این مدت انجام دادید، بگو؟

- دو بازی که برابر نیروی زمینی و پیکان انجام دادیم بسیار خوب بود. در بازی اول موقعیت‌های زیادی داشتیم که به گل تبدیل نشد و در کنار آن داور هم در نبردن آن بازی نقش بسزایی داشت. در بازی پیکان هم طبیعی بود که بچه‌ها به خاطر سنگینی بدن‌ها به واسطه تمرینات سنگین بدنسازی عملکرد خوبی نداشته باشند اما قطعا این بازی‌ها کمک می‌کند بدن بچه‌ها هرچه زودتر آماده شود.

 

* اما باخت برابر پیکان و گلی که رحمتی خورد بازخورد زیاد خوبی در بین هواداران نداشته است؟

- در مورد مهدی رحمتی و گلی که خورد باید بگویم این دروازه‌بان از بهترین‌های ایران است و قطعا عملکرد خوب او را در طول فصل هواداران استقلال درک خواهند کرد. در این بازی بچه‌ها نسبت به بازی اول بهتر بودند و دیدید که روی یک موقعیت نه چندان خوب گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم.

 

* اما طرفداران استقلال انتظار ندارند که استقلال با این همه بازیکن تراز اول که جذب کرده اینچنین ببازد؟

- برد و باخت که در این بازی‌ها مهم نیست و کلا محکی است برای کادرفنی تا ترکیب و تاکتیک اصلی خودش را پیدا کند. به نظر من تیم خوبی بسته شده و همه بازیکنانی که در استقلال حضور دارند چه قدیمی‌ها و چه جدیدها همه از بهترین‌های تیم‌ خودشان بودند. هواداران استقلال باید کمی صبور باشند چون در هر پستی بازیکن خوب زیاد داریم و به راحتی با حمایت آن‌ها می‌توانیم نتیجه بگیریم.

 

* ماجرای درگیری بازیکنان استقلال با پیکان چه بود؟

- مطلب خاصی نبود. پیکانی‌ها یک مقدار زیادی بازی را جدی گرفته بودند و زیاد در طول بازی صحبت می‌کردند. در کل مساله خاصی نبود که بگوییم درگیری به وجود آمد.

 

* کرار در این بازی که لباس شماره 7 را نپوشیده بود؟

- نه، چطور؟

 

* حتما می‌دانی که اعلام او بابت پوشیدن لباس شماره 7 مجیدی چه سروصدایی را به پا کرده است؟

- من واقعا نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاد چون اصلا به این مسایل توجه نمی‌کنم. فقط می‌دانم کرار در این دو بازی لباس شماره 13 سال گذشته خودش را پوشید و به احتمال زیاد هم در لیگ امسال همین شماره روی پیراهن او خواهد بود.

 

* از عملکرد خودت در این دو بازی راضی بودی؟‌

- راستش را بخواهید از خودم رضایت ندارم چون هنوز به آن شرایط ایده‌آلی که مدنظرم هست نرسیدم. با صحبت‌هایی که آقای صالح با من کرد گفت اینکه هنوز به مرز آمادگی نرسیدی طبیعی است و بعد از گذراندن دوران بدنسازی قطعا به شرایط ایده‌آل خواهی رسید.

 

* در طول این چند روز حتما شنیدی که شاید بیگ‌زاده دوباره به استقلال بازگردد؟

- بله شنیدم و واقعا از این مساله استقبال می‌کنم. هاشم بیگ‌زاده یک بازیکن بزرگ است و دوست دارم ایشان در استقلال بماند چون رقابت را دوست دارم. اینکه اگر ایشان بیایند یا نیایند به نظر کادرفنی بستگی دارد و اگر قسمت شد باز هم بیگ‌زاده در استقلال باشد مهم نتیجه‌گیری استقلال است. اگر هم به من بازی نرسد تمام تلاشم را می‌کنم تا به لطف خداوند و دعای پدر، مادر و همسرم که همیشه پشت سر من بوده جایگاه ثابت را از آن خودم کنم.

 

* راستی مشکل مسکن و اینکه می‌خواستی همسرت را به تهران بیاوری حل شد؟‌

- اتفاقاتی در حال رخ دادن است و ان‌شاء‌الله با قول‌هایی که باشگاه داده طی چند روز آینده مشکل مسکن من هم حل خواهد شد تا بتوانم خانواده‌ام را به تهران بیاورم و خیالم از بابت همسرم که در شهرستان است راحت شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استقلال مجیدی
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری