اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۲۴۴۴
در شرایطی كه تیم پرسپولیس در كورس قهرمانی رقیبی جدی مانند تراكتورسازی را در كنار خود می‌بیند، احمد نوراللهی سرانجام تصمیم گرفت تا برای سپری كردن خدمت سربازی خود از پرسپولیس جدا شود و به همین تیم رقیب بپیوندد.
۰۴:۰۴ - ۱۹ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| در شرایطی كه تیم پرسپولیس در كورس قهرمانی رقیبی جدی مانند تراكتورسازی را در كنار خود می‌بیند، احمد نوراللهی سرانجام تصمیم گرفت تا برای سپری كردن خدمت سربازی خود از پرسپولیس جدا شود و به همین تیم رقیب بپیوندد. اما نوراللهی كه از نیمكت‌نشینی در پرسپولیس به تنگ آمده بود، اصلا مشخص نیست كه در تراكتورسازی هم وضعیت بهتری داشته باشد. چون این تیم پرستاره آنقدر بازیكن دارد كه حضور در تركیب ثابتش برای هر بازیكن تازه‌واردی بسیار سخت خواهد بود.

  برانكو با جدایی موافقت كرد
در شرایطی كه از مدت‌ها پیش بحث اعزام نوراللهی به خدمت سربازی مطرح بود اما برانكو دائما تاكید می‌كرد كه به این بازیكن احتیاج دارد و به هیچ عنوان نمی‌خواهد او را از دست بدهد. اما سرانجام این نوراللهی بود كه توانست برانكو را راضی كند تا از پرسپولیس جدا شود و خدمت خود را در تراكتور بگذراند. مسئولان پرسپولیس هم با این موضوع كنار آمدند تا دیدار برابر سیاه‌جامگان آخرین بازی نوراللهی برای پرسپولیس باشد و این بازیكن در نیم‌فصل از جمع سرخپوشان جدا شود.

  طاهری می‌دانست كه احمد می‌رود
اما در قضیه جدایی نوراللهی از پرسپولیس یك نكته مهم وجود داشت. علی‌اكبر طاهری به‌عنوان سرپرست باشگاه می‌دانست كه نوراللهی به احتمال زیاد از پرسپولیس جدا خواهد شد و به سربازی خواهد
 رفت. به همین دلیل خیلی زود دست به كار شد و قرارداد نوراللهی را تمدید كرد تا هافبك خوش‌استیل سرخپوشان به سرنوشت كنعانی‌زادگان دچار نشود و بعد از پایان دوران سربازی خود به پرسپولیس بازگردد.

  جانشین نوری یا سینا عشوری؟
نوراللهی در شرایطی به تراكتورسازی می‌رود كه در ابتدای فصل سینا عشوری به‌عنوان هافبك جنگنده این تیم بازی می‌كرد اما در همان ابتدا با مصدومیت شدیدی روبه‌رو شد و فعلا نمی‌تواند تراكتور را همراهی كند. اما قلعه‌نویی خیلی زود جانشین این بازیكن را پیدا كرد و محمد نوری را در این پست گذاشت تا كاپیتان سابق پرسپولیس جای خالی عشوری را پر كند. درخشش نوری در این پست باعث شد تا حتی كرار جاسم هم نیمكت‌نشین شود. اما حالا با آمدن نوراللهی به تراكتور باید دید قلعه‌نویی از این بازیكن به‌جای سینا عشوری مصدوم استفاده خواهد كرد یا خیر.

  هیچ تضمینی برای احمد نیست
شاید مهم‌ترین دلیلی كه باعث شد نوراللهی تصمیم به ترك پرسپولیس بگیرد نیمكت‌نشینی او بود. شماره8 پرسپولیس می‌خواست به تیمی برود كه بتواند بازی كند و به همین دلیل بهترین راه را در این دید كه سرباز شود و به تراكتور مدعی قهرمانی برود. اما واقعیت این است كه هیچ تضمینی برای بازی كردن نوراللهی در تركیب تراكتورسازی نیست. تیم تبریزی امسال یكی از پرستاره‌ترین تیم‌های سالیان اخیرش را بسته و همین موضوع باعث شده كه خیلی از ستاره‌ها در این تیم نیمكت‌نشین باشند. به همین دلیل نوراللهی برای قرار گرفتن در تركیب اصلی باید خیلی تلاش كند و این احتمال وجود دارد كه او از نیمكت پرسپولیس به نیمكت تراكتور انتقال پیدا كند.

  نوراللهی: فقط می‌خواهم سربازی‌ام را طی كنم
احتمال زیادی وجود دارد كه احمد نوراللهی در تراكتورسازی هم نیمكت‌نشین باشد اما او با وجود اینكه می‌داند شرایط سختی در انتظارش است مشكلی با این قضیه ندارد. نوراللهی به دوستان خود اعلام كرده كه هدفش از حضور در تراكتورسازی فقط سپری كردن خدمت سربازی است تا بعد از این مشكلی برای كارت پایان خدمت نداشته باشد.

  سربازی با رویای ترانسفر
واقعیت این است كه مهم‌ترین انگیزه نوراللهی برای ترك پرسپولیس و اعزام به خدمت سربازی، فراهم كردن شرایط برای خروج از كشور و بازی در تیم‌های خارجی است. نوراللهی تصمیم دارد با دریافت كارت پایان‌خدمت خود به خارج از كشور برود و با توجه به سن و سال مناسبش فوتبال خود را در اروپا دنبال كند. به همین دلیل او تصمیم گرفت با وجود تمامی این شرایط هر چه زودتر به خدمت برود و مشكل خود را برای خروج از كشور حل كند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری