اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۲۴۳۸
به مجرد آغاز بازی تمام نگاه‌ها معطوف خواهد شد به تقابل مهدی رحمتی با امیر قلعه‌نویی.
۰۳:۴۴ - ۱۹ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| به مجرد آغاز بازی تمام نگاه‌ها معطوف خواهد شد به تقابل مهدی رحمتی با امیر قلعه‌نویی. جایی که مهم‌ترین نقاط دو تیم محسوب می‌شود. رحمتی در چارچوب دروازه وظایف مهمی به عهده دارد و امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تراکتورسازی. رحمتی اگر بخواهد مانند آخرین بازی استقلال رفتار کند استقلال با مشکلات فراوانی مواجه خواهد شد. برای رحمتی بهتر است که در اوج خویشتنداری گام به این بازی بگذارد و مانعی سد راه تیم خودش نباشد. البته قلعه‌نویی هم آنقدر باتجربه هست که وارد حاشیه‌سازی‌های احتمالی نشود و با زیرکی خاصی گام به این میدان گذارد.
گرچه نباید نقش منصوریان را هم در این بازی نادیده گرفت. اگر سرمربی استقلال به حفظ شأن سرمربی حریف اعتقاد داشته باشد بدون شک این بازی به حاشیه کشیده نمی‌شود و تقابل دو تیم به یکی از بهترین بازی‌های فصل بدل خواهد شد. این باید یک فوتبال تاکتیکی و دیدنی از سوی دو تیم باشد؛ نمایشی که سرمربیان حکم کارگردان آن را دارند.

چهره ویژه
بختیار رحمانی
بختیار رحمانی فصل پیش در ترکیب تراکتورسازی بود و حالا باید رخ در رخ تیم سابقش قرار بگیرد. رویارویی بختیار با تراکتوری‌ها علاوه بر دیگر تقابل‌های مهم این بازی بسیار جالب توجه است. جدا از این حاشیه‌ها بختیار رحمانی اگر بعد از هفته‌ها سایه‌نشینی بتواند در این بازی نمایش مطلوبی ارائه کند، استقلال در راه رسیدن به دروازه تراکتورسازی مشکلی نخواهد داشت. بختیار باید به این بازی به منزله پلی برای بازگشت به روزهای اوج بنگرد

محمد ایرانپوریان
یکی از آماده‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران است و اگر استقلالی‌ها او را مهار نکنند تاوان سختی خواهند داد. محمد ایرانپوریان در دفاع راست تراکتورسازی و دقیقا روبه‌روی یعقوب کریمی بازی می‌کند. یعقوب اگر به قول کارشناسان آماده‌ترین بازیکن حال حاضر استقلال باشد باید در این بازی فوق حساس خودش را مقابل یکی از بهترین‌های فوتبال ایران به اثبات برساند. این یک فرصت بزرگ است برای ایرانپوریان.

ترکیب احتمالی
ترکیب احتمالی میزبان-  دروازه‌بان: مهدی رحمتی- مدافعان میانی: لئوناردو پادوانی، رابسون جانواریو- مدافعان کناری: هرائر مگویان، یعقوب کریمی- هافبک‌ها: امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری، بختیار رحمانی- مهاجمان: کاوه رضایی، علی قربانی (خسرو حیدری)
ترکیب احتمالی میهمان- دروازه‌بان: محمدرضا اخباری- مدافعان میانی: هادی محمدی، خالد شفیعی- مدافعان کناری: محمد ایرانپوریان، محمدرضا مهدی‌زاده- هافبک‌ها: مهدی کیانی، سروش رفیعی، محمد نوری، محمد ابراهیمی، ادینیو - مهاجم: فرزاد حاتمی.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین