اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۲۴۳۷
پدیده تیم جالبی است که با وجود نوسان زیاد در نتیجه‌گیری مقابل تیم‌های پرطرفدار خوب عمل می‌کند.
۰۳:۴۱ - ۱۹ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| پدیده تیم جالبی است که با وجود نوسان زیاد در نتیجه‌گیری مقابل تیم‌های پرطرفدار خوب عمل می‌کند. آنها طی دو فصل اخیر به تراکتورسازی و استقلال نباخته‌اند و تنها یک شکست مقابل پرسپولیس داشته‌اند. پرسپولیس برانکو فصل قبل دو بار مقابل پدیده متوقف شد و اتفاقا یک امتیاز را در مشهد به سختی به دست آورد.قطعا مسابقه دشواری پیش روی مردان برانکو است بخصوص اینکه بازی در هوای سرد و برفی مشهد برگزار می‌شود و این شرایط جوی می‌تواند کیفیت فنی مسابقه را دستخوش حوادث کند.پرسپولیس برای این بازی احمدزاده را در اختیار ندارد.

چهره ویژه
مهرداد کفشگری
برانکو تقریبا یک فصل کامل او را نیمکت نشین کرد تا کفشگری راهی مشهد شود. حالا این هافبک مازندرانی با دریایی از انگیزه روبه‌روی پرسپولیس بازی خواهد کرد و با وجود تاکیدش نسبت به علاقه به تیم سابق حتما با دو برابر توان مقابل برانکو و همبازیان سابقش بازی خواهد کرد.

رامین رضاییان
فصل قبل در مشهد و مقابل پدیده با گل دقایق پایانی خود باعث شد پرسپولیس از شکست فرار کند. رضاییان احتمالا برای دومین بار در این فصل در ترکیب ثابت بازی خواهد کرد و احتمالا یک خط جلوتر جای احمدزاده بازی می‌کند که باید دید همان کیفیت بازی در دفاع راست را ارائه می‌کند یا نه.

ترکیب احتمالی
دروازه‌بان: شهاب گردان- مدافعان میانی:وارازدات هارویان، عبدا... حسینی- مدافعان کناری: حسن جعفری، رضا ناصحی- هافبک‌های تدافعی: محمدرضا خرسندنیا، مهرداد کفشگری- هافبک‌های تهاجمی: محسن یوسفی، حسین زامهران، معین عباسیان- مهاجم: یونس شاکری

دروازه‌بان: بوژیدار رادوشوویچ- مدافعان میانی: سیدجلال حسینی، محمد انصاری، مدافعان کناری: محسن ربیع‌خواه، حسین ماهینی- هافبک‌های میانی: کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان- هافبک‌های کناری: رامین رضاییان، وحید امیری- مهاجمان: مهدی طارمی، ولادیمیر پریموف (علی علیپور)
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین