اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۲۴۲۹
گرچه نمی‌توان منکر برخی فرصت‌های ایجاد شده از طریق شبکه‌های اجتماعی شد اما اگر به شکل اصولی و درست از آن استفاده نشود، آسیب‌ها و مخاطراتی به دنبال خواهد داشت.
۰۳:۲۵ - ۱۹ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس به ما می‌گفت: بسیاری از مشکلات به وجود آمده برای فوتبالیست‌ها به استفاده افراط‌گونه از شبکه‌های اجتماعی برمی‌گردد. برخی بازیکنان این تیم تا پاسی از شب در اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی پرسه می‌زنند و خواب و استراحت درست ندارند. به طور مثال می‌توان به جوانی اشاره کرد که در آستانه دعوت به تیم ملی بود اما به یکباره آن‌قدر افت کرد تا همه را به تعجب وادارد. او حتی دیگر امیدی به حضور در لیست کی‌روش ندارد اما به دلیل اعتیاد شبانه‌روزی به اینستاگرام نمی‌تواند به هدف خود برسد و...

علاوه بر افت بدنی به دلیل بی‌خوابی و عدم استراحت کافی، استفاده نادرست و افراطی از شبکه‌های اجتماعی و اینستاگرام باعث افسردگی شدید برخی از بازیکنان پرسپولیس شده است.

به ما که باشد، می‌گوییم برانکو و دست‌اندرکاران باشگاه پرسپولیس برای جلوگیری از افت بازیکنان خود باید به همه دستور بدهند تا صفحات اینستاگرام خود را ببندند و دیگر در این شبکه اجتماعی فعالیت نداشته باشند. هرچه نباشد، پرسپولیسی‌ها که از بازیکنان منچسترسیتی بالاتر نیستند. به تازگی پابلو زابالتا مدافع آرژانتینی سیتی لو داد که گواردیولا سرمربی این تیم استفاده از اینترنت و گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی را برای شاگردان خود ممنوع کرده است.

گواردیولا یک‌سری قوانین و مقررات برای شاگردان خود وضع کرده است که همگی آنها ملزم به رعایت آن هستند.

برانکو هم باید تلاش‌هایش برای جلوگیری از به حاشیه رفتن شاگردان خود را انجام دهد. یکی از این راه‌ها دستور به عدم فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و اینستاگرام است.

ورای دانش فوتبال برخی اوقات سختگیری‌های حرفه‌ای می‌تواند یک تیم را به موفقیت برساند. البته تا نظر برانکو چه باشد؟!

منبع: خبر ورزشی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری