اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۲۴۲۲
ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، پس از پیروزی 2-0 تیمش مقابل زوریا در لیگ اروپا، از عملکرد هنریک میختاریان، ستاره ارمنی تیمش، ابراز خشنودی کرد.
۰۳:۱۰ - ۱۹ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| بعد از اینکه نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید، میخیتاریان در ابتدایی نیمه دوم شیاطین سرخ را پیش انداخت. در دقایق پایانی زلاتان ابراهیموویچ یک گل دیگر برای یونایتدها زد تا این تیم به عنوان تیم دوم، راهی مرحله بعدی لیگ اروپا شود.

مورینیو در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" میخیتاریان از نظر ذهنی بسیار قوی است. او مصمم بود که با شرایط دشوار تطبیق پیدا کردن در تیم جدید بجنگد. او از نظر فیزیکی و تاکتیکی به سختی کار کرد. او از استعداد کافی برخوردار است. ما وقتی او را خریدیم، از این مسئله آگاه بودیم.

اکنون او خوب بازی می کند؛ چه در لیگ برتر، چه در لیگ اروپا و چه در جام اتحادیه. این گل هم شادی بیشتری برای او به همراه دارد. من از او خیلی راضی هستم."

او همچنین در مورد شرایط بازی و زمین گفت:" ما امشب خوب بازی کردیم. بد بازی کردن و بد نتیجه گرفتن، اعتماد به نفس شما را می کشد و شرایط را دشوارتر نی کند. وقتی خوب بازی می کنید، باید امیدوار باشید که نتایج خوب از راه برسند. واقعیت این است که در هفته های اخیر، هیچ تیمی بهتر از ما نبود؛ هرچند نتایج ناامید کننده ای گرفتیم.

زمین بازی بهتر از دیروز بود و برای فوتبال بازی کردن به اندازه کافی خوب بود. ما از همه کسانی که تلاش کردند تا شرایط زمین را درست کنند، تشکر می کنیم.

نمایش زوریا؟ صادقانه بگویم که فکر می کنم آنها مربی خیلی خوبی دارند زیرا تیم بسیار سازمان یافته ای هستند. هرچند پیروزی ای به دست نیاوردند. آنها در گروه دشواری بودند زیرا سه حریف بسیار خوب با آنها همگروه شدند. آنها در مقابل همه مبارزه کردند. من وظایفم را انجام دادم و بازیکنان آنها را آنالیز کردم. می توانم درک کنم که چرا آنها در لیگ اوکراین در رتبه سوم هستند."

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین