اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۲۳۸۰
پدیده در این فصل توانسته در جدول رده‌بندی لیگ برتر جایگاه دهم را تا پایان هفته دوازدهم به خود اختصاص داده و امیدوار است با کسب نتیجه لازم برابر پرسپولیس به جایگاهش سامان دهد.
۱۷:۳۲ - ۱۸ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| شاگردان رضا مهاجری علیرغم عملکرد مثبت در خط هجومی در خط دفاعی متزلزل ظاهر شده اند و این مساله باعث شده تا آنها با منفی 4 گل شرایط جالبی در لیگ داشته باشند. پدیده تاکنون 11 گل به ثمر رسانده و تزلزل این تیم در خط دفاعی دریافت 15 گل را در پی داشته است.  در ادامه نگاهی خواهیم انداخت به شیوه گل زدن و گل خوردن این تیم در دوازده هفته اخیر؛

 


هفته اول - سپاهان
پدیده مشهد در هفته اول برابر سپاهان با تک گل محمدحسین مرادمند به برتری دست یافتند. در این بازی البته مهرداد محمدی یک ضربه پنالتی را از دست داد. ارسال ضربه کرنر درون شش قدم و غافل بودن از مرادمند باعث شد این بازیکن بدون مزاحمت دروازه حریف را باز کند.

 


هفته دوم – سیاه جامگان
در هفته دوم این تیم به تساوی یک بر یک مقابل همشهری اش دست یافت. پدیده در حالی که در دربی از حریف عقب افتاده بود روی ارسالی که معین عباسیان داشت و با اشتباه دروازه بان حریف به گل تساوی دست یافت. این ارسال از سمت چپ مستقیما وارد دروازه سیاه جامگان شد. 

 


هفته چهارم – سایپا
پدیده بعد از عقب افتادن از سایپا می توانست روی یک ضربه پنالتی بازی را به تساوی بکشاند که این فرصت را از دست داد. فرار معین عباسیان به داخل محوطه جریمه و ارسال توپ عرضی با برخورد به دست مدافع سایپا یک پنالتی برای این تیم به ارمغان آورد که یوسفی آن را از دست داد. ارسال عمقی از سوی ناصحی برای یوسفی و ارسال عرضی او برای یونس شاکری در شش قدم این تیم را توسط شاکری به گل تساوی رساند.

 

 


هفته هفتم – نفت آبادان
پدیده بعد از دو هفته ناکامی در گلزنی اینبار برابر صنعت نفت 3 بار موفق به باز کردن دروازه حریف شد. بعد از عقب ماندن دو گله، ارسال از سمت راست با قطع توپ یونس شاکری و ارسال آن برای محمد علیمردانی درون شش قدم همراه شد که گل اول پدیده را به همراه داشت. پدیده در این بازی نیز در دقیقه 88 روی خطای صورت گرفته روی ناصحی صاحب پنالتی شد که شاکری آن را از دست داد. در ادامه ضربه ایستگاهی معین عباسیان با دفع اشتباه هوری این فرصت را در ریباند در اختیار ناصحی قرار داد تا دروازه را باز کند و در آخرین ثانیه های بازی نیز ضربه سر شاکری پشت محوطه جریمه موقعیت خوبی را در عمق محوطه جریمه در اختیار علیمردانی قرار داد تا گل تساوی تیمش را به ثبت برساند.

 


هفته دهم – صبای قم
بار دیگر دو هفته ناکامی برای پدیده در گلزنی اینبار برابر صبای قم آنها سه گل به ثبت رساندند. ارسال حسن جعفری از سمت راست با عبور از مدافعان حریف زیر پای یوسفی قرار گرفت تا این بازیکن از درون محوطه جریمه دروازه صبا را باز کند. پدیده در نیمه دوم نیز صاحب یک ضربه پنالتی شد که مهرداد کفشگری آن را تبدیل به گل کرد. حسن جعفری بار دیگر موفق شد با حرکت از سمت راست و ارسال پاس عرضی برای شاکری در نقش گلساز ظاهر شود و شماره 10 پدیده به راحتی دروازه صبا را از شش قدم باز کرد. 

 


هفته یازدهم – ماشین سازی
ارسال حسن جعفری بار دیگر از سمت راست با فرار وینگر چپ این تیم به درون شش قدم و ضربه ای سرضرب گل سه امتیازی معین عباسیان برای پدیده را به همراه داشت. 

 


هفته دوازدهم – تراکتورسازی
پدیده که مقابل تراکتورسازی هرگز شکست نخورده در حالی که با یک گل از حریف عقب افتاده بود، در نهایت در دقیقه 61 روی اشتباه محمدرضا اخباری و ارسال از سمت راست محسن یوسفی به گل دست یابد.

 


شیوه گل خوردن پدیده مشهد

 


هفته اول - سپاهان
پدیده در هفته اول روی غافلگیری مدافعان این تیم و روی سرعت مهرداد محمدی توانست با دروازه بان حریف تک به تک شود که با خطای واتو متوقف شد و یک ضربه پنالتی به سود حریف اعلام شد و محمدی آن را از دست داد.

 


هفته دوم – سیاه جامگان
حسن جعفری بار دیگر با اشتباه خود در گوشه محوطه جریمه سیاه جامگان را صاحب فرصت گلزنی کرد و حریف توسط ایوب کلانتری به گل دست یافت. 

 


هفته سوم – نفت تهران
پدیده در این هفته برابر نفت تهران با سه گل شکست خورد. ارسال از سمت چپ توسط رضاوند و اشتباه مدافعان پدیده در دفع توپ، توپ را زیر پای ایمان مبعلی در نقطه پنالتی قرار داد تا با ضربه ای دقیق دروازه حریف را باز کند. 
ایمان مبعلی بار دیگر از روی شوتی از پشت محوطه جریمه توانست دروازه حریف را باز کند و مبعلی در اواسط نیمه دوم نیز از روی نقطه کرنر توپ را برای قاضی مهیا کرد تا این مهاجم بالاتر از مدافعان حریف توپ را با ضربه سر وارد دروازه حریف کند.

 


هفته چهارم – سایپا
حرکت بازیکن سایپا از سمت راست در یک ضدحمله، با ارسال عرضی ترابی برای قلی زاده همراه شد تا این بازیکن در شش قدم به راحتی دروازه پدیده را باز کند.

 

 

هفته ششم – فولاد
پدیده در این هفته نیز با پنالتی رخ داده درون محوطه جریمه و توقف مهاجم حریف توسط کریم احمدی یک ضربه پنالتی نصیب حریف کرد که این ضربه را ساسان انصاری تبدیل به گل فولاد خوزستان کرد.

 


هفته هفتم – صنعت نفت
در همان دقایق ابتدایی شادکام روی اشتباه مدافعان در آفساید گیری با دروازه پدیده تک به تک شد که این ضربه را تبدیل به گل اول تیمش کرد. محمدرضا پورمحمد موفق شد از روی ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه نتیجه را به برتری دو بر صفر برساند. روی یک ضدحمله در دقیقه 84 بار دیگر محمد شادکام موفق شد دروازه پدیده را بعد از عبور از عمق دفاع این تیم باز کند. 

 


هفته هشتم – گسترش فولاد
ارسال از سمت راست گسترش فولاد با ضربه سر خالقی فر از شش قدم گل اول این تیم را در بر داشت. خالقی فر از اشتباه هافبک دفاعی پدیده در پشت محوطه جریمه سود برد و با ضربه ای مهارنشدنی گل دوم خودش و گسترش را به ثمر رساند. فاصله بین دو مدافع میانی پدیده بار دیگر این فرصت را در اختیار دیگر مهاجم گسترش قرار داد تا با جاگیری مناسب از عمق دفاع حریف دروازه پدیده را باز کند. 

 


هفته دهم – صبای قم
محمدرضا خرسندنیا با خطا روی عنایتی حریف را صاحب یک ضربه پنالتی کرد که این ضربه توسط عنایتی از دست رفت. صبا در نیمه دوم بار دیگر توسط احمدزاده صاحب پنالتی شد که این ضربه را این بازیکن تبدیل به گل کرد. حرکت کیوان امرایی از میانه زمین خودی با حفظ توپ 50 متری او و بدون مزاحمت بازیکن پدیده، فرصت شوتزنی برایش از پشت محوطه جریمه فراهم کرد که گل دوم صبا را به همراه داشت.

 


هفته دوازدهم – تراکتورسازی
ارسال از سمت راست توسط محمد ایران پوریان با ضربه سر مناسب فرزاد حاتمی درون شش قدم گل تراکتورسازی را در پی داشت.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری