اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۲۳۱۷
مجید نامجومطلق، پیشکسوت استقلال معتقد است بازی این هفته این تیم مقابل تراکتورسازی با وجود بازیکنان و کادر فنی خوب هر دو تیم، بسیار جذاب خواهد شد. نامجومطلق در خصوص تقابل استقلال و تراكتور و حاشیه‌های این بازی به سوالات پاسخ می‌دهد....
۱۱:۳۲ - ۱۸ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| مجید نامجومطلق، پیشکسوت استقلال معتقد است بازی این هفته این تیم مقابل تراکتورسازی با وجود بازیکنان و کادر فنی خوب هر دو تیم، بسیار جذاب خواهد شد. نامجومطلق در خصوص تقابل استقلال و تراكتور و حاشیه‌های این بازی به سوالات پاسخ می‌دهد.
  • بازی استقلال و تراکتور را چطور ارزیابی می‌کنید؟
به نظر من با پتانسیل خوبی که هر دو تیم دارند شاهد یک بازی خوب و جذاب خواهیم بود .هر دو تیم دارای بازیکنان و کادر فنی خوبی هستند و با شرایطی که در جدول دارند بازی تهاجمی از خود ارائه خواهند داد. استقلال برای رساندن خود به بالای جدول و تراکتور برای صدرنشینی تلاش می‌کند، پس هر دو تیم برای برد به زمین می‌آیند.
  • نقاط ضعف و قوت دو تیم چیست؟
استقلال در بازی‌های اخیر در کار تهاجمی عملکرد خوبی داشته اما در کار دفاع تیمی هنوز مشکل دارد که امیدوارم که این نقص هم بر طرف شود اما تراکتور تیم هماهنگ و خوبی است.این تیم در تمام پست‌ها بازکنان خوبی دارد. می‌بینید که کرار جاسم روی نیمکت می‌نشیند پس تراكتور بازیکنان خوب زیادی را در اختیار دارد.
  • نیمکت کدام تیم قوی‌تر است؟
به نظر من هر دو تیم مربیان و کادر فنی قوی و خوبی دارند.
  • بعد از حاشیه و درگیری بازی فصل گذشته بین سید مهدی رحمتی و امیر قلعه‌نویی، به نظر شما این بازی بدون حاشیه برگزار می‌شود؟
فکر می‌کنم دیگر دوران این گونه درگیری و حاشیه‌ها به سر آمده است. امیر قلعه‌نویی سال‌ها بازیکن و مربی استقلال بوده و از همه استقلالی‌تر است. مهدی رحمتی هم کاپیتان حال حاضر استقلال است پس بهتر است بدون هیچ مشکل و مسئله‌ای فقط به فکر انجام یک بازی خوب باشند.
  • نظرتان راجع به محرومیت رحمتی در پی انتشار عکس‌های اردوی ارمنستان چیست؟
مهدی رحمتی بازیکن مطرح و شناخته شده‌ای است و ممکن است در اردوهای خارج از کشور هر فردی بخواهد با او عکس بگیرد.اگر رحمتی از عکس انداختن خودداری کند می‌گویند بازیکنان فوتبال و رحمتی خودشان را می‌گیرند، اگر هم که عکس بگیرد این اتفاقات می‌افتد. به نظر من دیگر دوران این‌گونه ایراد‌گیری‌ها به پایان رسیده است. مهدی رحمتی هم نباید به این حاشیه‌ها زیاد حساس باشد و توجهی به آنها نکند.او باید با قدرت به کار خودش ادامه دهد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری