اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۲۳۱۲
سعید آقایی، مدافع چپ تراكتورسازی كه حتی درخشش او باعث شد تا به تیم ملی دعوت شود، در حال حاضر مصدوم است. او امیدوار بود كه زودتر از حد تصور به شرایط بازی برسد ولی خبر تلخ برای آقایی و تراكتور این است كه او تا سه ماه دیگر هم نمی‌تواند برای تیمش بازی كند.
۱۱:۲۱ - ۱۸ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| سعید آقایی، مدافع چپ تراكتورسازی كه حتی درخشش او باعث شد تا به تیم ملی دعوت شود، در حال حاضر مصدوم است. او امیدوار بود كه زودتر از حد تصور به شرایط بازی برسد ولی خبر تلخ برای آقایی و تراكتور این است كه او تا سه ماه دیگر هم نمی‌تواند برای تیمش بازی كند.با آقایی در مورد اتفاقاتی كه در این مدت برایش رخ داد صحبت كردیم و او به سوالات پاسخ می‌دهد.
  • شایعه شده كه قرار است مقابل استقلال بازی كنی؟
خیر، من مصدوم هستم و وضعیت چندان جالبی هم ندارم.الان هم درتهران هستم و نزد دكتر كیهانی هم رفتم.امروز هم برای زیارت به مشهد می‌روم تا بعد از بازگشت به تبریز مراحل درمانی‌ام را پشت سر بگذارم.
  • یعنی هنوز خوب نشدی؟
خیر، من مصدومیت نسبتا سختی داشتم و حالا شرایطم بدتر شده است و تا سه ماه دیگر هم نمی‌توانم بازی كنم.
  • سه ماه؟!
بله، دكتر كیهانی گفت كه تا سه ماه نباید بازی كنم.من برای او احترام خاصی قائل هستم و قطعا نظر دكتر كیهانی برایم مهم است ولی احساس خودم این است كه بتوانم تا یك ماه دیگر بازی كنم.احساس می‌كنم شرایط پایم از قبل بهتر است و امیدوارم مدت دوری‌ام از فوتبال بیشتر از یك ماه نباشد.حالا باید دید خدا چه می‌خواهد.
  • مشكل تو چیست؟
از ناحیه استخوان كنار زانو و PCL مشكل دارم.واقعیت این است كه من روی بهبود مصدومیت وقت می‌گذارم و روزی 9 ساعت كار می‌كنم.تمام تلاشم این است كه بتوانم زودتر از حد موعد برگردم.
  • ناراحت نیستی كه شوك خوردی و باید سه ماه دور باشی؟
بازی نكردن برای هر فوتبالیستی سخت است.من زیاد ناراحت نیستم چون در تراكتور مصدوم شدم و حالا تلاش می‌كنم كه برگردم.احساس خودم این است كه زودتر برمی‌گردم. حالا باید دید شرایط چگونه پیش خواهد رفت.
  • پس با این شرایط جای تو حسابی در بازی با استقلال خالی است؟
جای من خالی نیست و فكر می‌كنم تراكتور به نبودن من عادت كرده است.
  • ولی خیلی از هواداران تراكتور در صفحات مجازی پیگیر وضعیت تو بودند.
آنها به من لطف دارند.من تراكتور و هوادارانش را دوست دارم و امیدوارم بتوانم برگردم و بهترین بازی‌ها را برای این تیم انجام دهم.خودم انگیزه بالایی دارم كه خیلی زود برگردم و امیدوارم با دعای هواداران مصدومیتم برطرف شود.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری