اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۲۲۳۳
سروش رفیعی و بختیار رحمانی هیچ‌گاه مقابل هم بازی نکرده‌اند. در این سال‌ها آنها معمولاً کنار هم بوده‌اند؛ از فولاد بگیرید تا تراکتورسازی. سال گذشته هم این دو در تراکتورسازی کنار هم بودند و خوش میدرخشیدند.
۲۰:۳۷ - ۱۷ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| سروش و بختیار حالا برای اولین بار قرار است مقابل هم قرار بگیرند و این مسئله برای هر دوی آنها هم یک جورهایی مهیج است. بختیار علاقه زیادی دارد سروش استقلالی شود و در تابستان هم چند بار برای او پست گذاشت که باید به استقلال بیاید البته بعید است رفیعی آبیپوش شود. بختیار خیلی دوست دارد سروش هم به جمع استقلالیها برود و به همین دلیل بدش نمیآید قبل از بازی امروز رفیعی را به جمع استقلالیها و حتی به سمت هواداران ببرد.

این دو بازیکن در آستانه بازی حتی برای هم کری خوانده‌اند. سروش سال گذشته به استقلال یک گل فوق‌العاده زد و امسال هم یکی از امیدهای تراکتورسازی مقابل آبیها به حساب میآید. سروش در دو بازی گذشته تراکتور مصدومیت داشت و به پای خود فشار نیاورد. در واقع او تلاش کرد تا مصدومیتش عود پیدا نکند و بتواند مقابل استقلال با آمادگی بالا به میدان برود. سروش به نزدیکانش گفته بازی روز جمعه برایش اهمیت زیادی دارد و میخواهد در این مسابقه خوش بدرخشد البته منصوریان و کادر فنی استقلال هم تدابیر ویژه‌ای برای مهار این بازیکن اندیشیده‌اند و میگویند اگر سروش رفیعی را مهار کنند، میتوانند زهر خط حمله تراکتورسازی را تا حدود زیادی بگیرند. سروش هم به خوبی از این مسائل آگاه است و میخواهد هر طور شده در بازی روز جمعه خوش بدرخشد. او حتی برای بختیار هم کریخوانی کرده است و از این گفته که میخواهند در آزادی استقلال را شکست دهند.

منبع: خبر ورزشی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین