اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۲۰۳۲
ضیا عربشاهی هافبک میانی تیم ملی در سال های 1360 تا 1367 در 11 سال حضورش در پرسپولیس 10 جام قهرمانی کشور و تهران را گرفت.
۲۰:۳۶ - ۱۶ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| عربشاهی درباره اوضاع پرسپولیس می گوید مسلمان بهترین مهره این روزهای پرسپولیس است.


ضیا عربشاهی ادامه می دهد: پرسپولیس در بازی های اخیر خوب بوده اما نه خیلی، چون پرسپولیس به نظر من خودش را از زدن گل از سمت چپ محروم کرده است.


او ادامه می دهد: پرسپولیس که با حذف کردن رامین رضاییان همین حالا هم راه های گل زدنش را کم کرده باید در چپ به خودش برسد و امورش را اصلاح کند .بهترین کار استفاده از انصاری در دفاع چپ است که پارسال در این پست عالی بود و بعد هم یک دفاع وسط باید به پرسپولیس اضافه کرد .


عربشاهی درباره هافبک دفاعی های پرسپولیس گفت: کمال کامیابی نیا فوق العاده کار می کند و من حس می کنم پرسپولیس با قدرت هافبک هایش رقیبی در فوتبال ایران ندارد .


عربشاهی حرف هایش را با تمجید از محسن مسلمان ادامه می دهد که او بهترین بازیساز امروز ایران است و باید حتما در تیم ملی فوتبال به کار گرفته شود .او چوب تعداد زیاد بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی را می خورد وگرنه چه عیبی دارد که پرسپولیس 8 بازیکن در تیم ملی داشته باشد؟


عربشاهی در پایان با اشاره به تمجیدی که علی پروین از سبک فنی دوران فوتبالش کرده و گفته بود عربشاهی می جنگید  تا ما گل بزنیم ادامه داد همان وقت کارلوس آلبرتو در بازی ایران و امارات که سرمربی تیم امارات بود گفت اگر من عربشاهی را داشتم  با تیم ملی امارات قهرمان آسیا می شدم!

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری