اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۲۰۰۶
موعود بنیادی فر قضاوت دیدار این هفته دو تیم پدیده مشهد و پرسپولیس تهران را برعهده گرفته است و باید دید عملکرد او در استادیوم ثامن مشهد چگونه خواهد بود.
۱۸:۵۳ - ۱۶ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| داور اهل چهارمحال بختیاری که از سال 81 داوری را شروع کرده در این هفته جدال دو تیم پدیده مشهد و پرسپولیس را برعهده خواهد داشت. 


او در رشته کارشناسی ارشد مدیریت ورزش تحصیلات خود را به پایان رسانده و در سال 2013 به لیست داوران بین المللی فیفا وارد شد. داور 32 ساله فوتبال ایران که در این فصل 5 بازی را قضاوت کرده اکنون به عنوان دبیر ورزش فعالیت می کند و تاکنون چهار قضاوت برای پدیده مشهد در ادوار مختلف لیگ داشته که این تیم دو شکست و دو پیروزی در کارنامه اش ثبت شده است. پدیده در دو دیدار برابر راه آهن با قضاوت موعود بنیادی فر با نتایج 3 بر 1 و 1 بر 0 شکست خورده و در دو دیدار برابر تراکتورسازی و نفت مسجد سلیمان نیز با داوری او به برتری دست یافته است. او اولین قضاوت خود را برای پرسپولیس خواهد داشت و باید دید برانکو ایوانکوویچ که این روزها به شدت نسبت به شرایط داوری دیدارهایش ناراضی است از عملکرد او رضایت خواهد داشت یا خیر.


بنیادی فر در این فصل 5 دیدار را قضاوت کرده است. جدال استقلال خوزستان برابر استقلال تهران، نفت آبادان برابر سپاهان، صبای قم برابر ذوب آهن، استقلال تهران مقابل سایپا و ذوب آهن برابر استقلال خوزستان از دیدارهای این فصل بنیادی فر بوده است.  او در این 5 بازی 11 کارت زرد و یک کارت قرمز به بازیکنان داده است.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین