اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۱۹۸۹
رئیس سابق فدراسیون تیراندازی با کمان با علی پروین عکس یادگاری گرفت.
۱۷:۵۹ - ۱۶ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| ورزشگاه پیر شیرودی امروز هم شاهد برگزاری مسابقات پیشکسوتان فوتبال بود و تیم پیشکسوتان پرسپولیس هم امروز مقابل تیم پیشکسوتان فتح به میدان رفت که 4 بر دو شکست خورد و از گردنه رقابت‌ها حذف شد. این بازی حواشی داشت.

* کریم صفایی رئیس سابق فدراسیون تیراندازی با کمان در تیم فتح بازی می‌کرد و پس از پایان مسابقه به سمت علی پروین مدیر تیم پیشکسوتان پرسپولیس رفت و با او عکس یادگاری گرفت.

* شماری از تماشاگران موسپید کرده هم در ورزشگاه شیرودی شاهد این بازی بودند و یکی از بوقچی‌های قدیمی هم در جریان بازی مدام پرسپولیس را تشویق می‌کرد.

* بازیکنانی مثل پنجعلی، عاشوری، پیوس همچنان محبوب تماشاگران هستند و با وجود آنکه سن و سالی از آنها گذشته در ورزشگاه شیرودی تماشاگران خواهان گرفتن عکس یادگاری با آنها بودند.

* در تیم پیشکسوتان پرسپولیس علی پروین به عنوان مدیر تیم و حمید جاسمیان به عنوان سرمربی و رضا ریاضتی سرپرست تیم فعالیت می‌کردند. بازیکنان پرسپولیس عبارت بودند از بهروز سلطانی، محمد پنجعلی، جواد حسن‌زاده، مرتضی فنونی‌زاده، فرشاد پیوس، مرتضی کرمانی‌مقدم، محمدحسن انصاری‌فر، محسن عاشوری، ضیا عربشاهی، محمد زادمهر و ناصر جباری.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری