اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۰۷۱۵
آبی پوشان تهرانی تنها دو گل با ثبت هفتصدمین گل خود در لیگ برتر فاصله دارند و شاید این اتفاق در دیدار روز جمعه این تیم برابر صبا رخ دهد.
۱۸:۵۳ - ۰۹ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| استقلال تهران با حضور در 16 دوره لیگ برتر پیش از دیدار برابر صبای قم موفق شده بود تا 698 بار دروازه حریفان خود را باز کند. آبی پوشان تهرانی در ادوار لیگ در 473 دیداری که انجام دادند، این تعداد گل را به ثمر رساندند تا صدرنشین جدول گلزن ترین تیم های ادوار لیگ برتر باشند و با به ثمر رساندن دو گل دیگر اولین تیمی خواهند شد که تعداد گلهای خود را به عدد هفتصد خواهند رساند.


علی موسوی زننده اولین گل استقلال در لیگ برتر در دیدار برابر برق شیراز در حافظیه است. صدمین گل استقلال را رضا عنایتی در دیدار برابر سایپا وارد دروازه این تیم کرده و گل دویست استقلال را نیز این بازیکن در لیگ پنجم در حافظیه برابر فجرشهید سپاسی به ثمر رسانده است.


پیروز قربانی مدافع آبی پوشان در لیگ هشتم برابر استقلال اهواز در دیداری که آبی پوشان 6 مرتبه دروازه حریف خود را باز کردند، گل شماره 300 آبی ها را وارد دروازه این تیم آبی پوش کرد اما گل شماره 400 آبی ها متفاوت از دیگر گل های این باشگاه در ادوار لیگ برتر است. عبدالجبار مومنی بازیکن ابومسلم در ورزشگاه آزادی تهران در لیگ نهم این گل را وارد دروازه تیم خود کرد تا نام او به این شکل در تاریخ استقلال نوشته شود.


گوران یرکوویچ مهاجم آبی ها در دیداری خارج از خانه برابر داماش گیلان گل شماره 500 استقلال را در لیگ یازدهم به ثمر رساند تا در این لیست، نام یک بازیکن خارجی نیز وجود داشته باشد. همچنین حنیف عمران زاده دومین مدافعی است که در این لیست قرار می گیرد. مدافع پیشین آبی ها برابر ملوان انزلی در لیگ سیزدهم یکی از دو گل آبی ها را به ثمر رساند تا گل شماره 600 استقلال به نام او ثبت شود.


به این ترتیب بازیکنی که برابر صبای قم گل دوم استقلال را وارد دروازه این تیم کند، این شانس را دارد تا نام خود را در این فهرست قرار دهد. البته شاید با فرصت سوزی مهاجمان استقلال، ثبت گل شماره 700 استقلال تا هفته های آینده به درازا بیانجامد.


بعد از استقلال تهران، سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران تنها تیم هایی هستند که در ادوار لیگ برتر تعداد گلهای آنها بالاتر از عدد 600 است.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استقلال صبای قم
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری