اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۰۳۷۷
رئیس کمیته انضباطی از برخورد شدید و جدی این کمیته با بازیکنان متخلف دیدار تیم های گیتی پسند اصفهان و ملی حفاری اهواز خبر داد.
۱۳:۰۴ - ۰۷ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی گفت: به دلیل تخلف علی عابدین، وی از  امروز با دستور موقت صادر شده از حضور در میادین ورزشی و فعالیت و همراهی تیم خود به هر عنوان محروم بوده تا تصمیم گیری نهایی در خصوص تخلفات این بازیکن گرفته شود. تا این ساعت، هیچ  گزارشی  به دست ما نرسیده و منتظریم تا مسئولین برگزاری این دیدار، گزارش خود را هر چه سریعتر به کمیته انضباطی ارسال کنند.

 

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه رفتار غیر ورزشی و ناجوانمردانه از سوی این بازیکن رخ داده و به راحتی زحمتهای یک تیم با چنین رفتارهایی به هدر می رود، مطمئنا کمیته انضباطی شدید ترین تنبیهات را خواهد داشت. با استناد به قوانین فوتبال، شدید ترین برخورد را در خصوص تخلفات این چنینی داریم.

 

رئیس کمیته انضباطی در ادامه بیان کرد: بازیکنی که در نیمکت ذخیره می‌نشیند، تکالیف متمایزی از تماشاگران دارد و رفتار غیر ورزشی او باعث می شود تا جو ورزشگاه و یا سالن مسابقه به هم بریزد. به این موضوع اشاره شده که عدم نیروی انتظامی کافی در سالن برگزاری مسابقات باعث شده چنین تخلفاتی صورت بگیرد که باید بگویم اصلا اینطور نیست. اگر یک یا 100 سرباز در سالن مسابقه حضور داشته باشند آنها موظف هستند امنیت سالن مسابقه و تماشاگران را بر عهده بگیرند  نه تخلفاتی که بازیکنان انجام می دهند.بخشی از حوادثی که مربوط به تماشاگر باشد، مسئول کنترل آن نیروی انتظامی و مقاماتی که مسابقات را برگزار می کنند، هستند. اما رفتار غیر ورزشی یک بازیکن ارتباطی به کم یا زیاد بودن نیروی انتظامی ندارد.

 

وی در پایان گفت: بازیکنی که فوتسال حرفه ای در سطح کشور بازی می کند آن هم کشوری که جز سه تیم برتر جهان است، نباید چنین رفتار های نادرستی را انجام بدهد. این موضوع جای تاسف دارد و همانطور که در بالا اشاره کردم، کمیته انضباطی شدیدترین تنبیهات را برای متخلفین در نظر می گیرد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری