اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۰۳۳۸
بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: «ما برای علی اکبر طاهری احترام ویژه ای قائلیم اما از او هم گله داریم. توقع داریم او جواب مناسبی به احترام ما به خودش بدهد.»
۰۹:۴۷ - ۰۷ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس این روزها در تلاش است تا به خواسته های بازیکنان قدیمی پرسپولیس جامه عمل بپوشاند. البته در این راه حاشیه ها و اختلافات زیادی وجود دارد که عملا این شرکت را با باشگاه سرخ پرسپولیس دچار مشکل می کند.

 

ضیا عربشاهی عضو هیات مدیره و سخنگوی این شرکت در مورد برنامه های آینده این شرکت توضیحاتی ارائه کرده که در ادامه از نظرتان می گذرد:

 

 

* ساخت بزرگترین آکادمی فوتبال گام جدید پیشکسوتان!

عربشاهی از تازه ترین برنامه شرکت پیشکسوتان پرسپولیس خبر داد: «دنبال اجرای طرحی هستیم که اگر به انتها برسد یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین طرح های درآمدزا برای این شرکت و اعضای قدیمی باشگاه پرسپولیس خواهد بود. در تلاش هستیم بزرگترین آکادمی فوتبال را در شهر تهران ایجاد کنیم. زمینی بالغ بر 9 هکتار در نزدیکی ورزشگاه آزادی را دیده ایم و در تلاشیم تا قراردادهای لازم با اسپانسرها جهت تامین اعتبارات لازم را به امضا برسانیم.»

 

بازیکن اسبق پرسپولیس در ادامه گفت: «قرار است در این آکادمی 6 زمین تمرین فوتبال، یک دستگاه هتل آپارتمان لوکس، درمانگاه تخصصی، استخر و سونا و جکوزی و یک مجموعه تجاری بزرگ ایجاد کنیم. این مجموعه در 10 کیلومتری استادیوم آزادی قرار است ایجاد شود و در حال کار بر روی نقشه های آن هستیم.»

 

 

* سهام آکادمی در اختیار سرخپوشان قدیمی

از عربشاهی در مورد نقش پیشکسوتان در این پروژه بزرگ می پرسیم که او در پاسخ گفت: «اصل این مجموعه در اختیار شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس خواهد بود. قرار است سهام این پروژه در اختیار پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس قرار بگیرد. هر کس در پرسپولیس یک دقیقه هم توپ زده باشد یک پیشکسوت است و از این سهام بهره لازم را خواهد برد.»

 

 

* برنامه تازه برای غضب شده ها!

به عربشاهی می گوییم بازیکنانی مثل مهدی هاشمی نسب، علی انصاریان، پژمان نوری، بهزاد داداش زاده و ... بیشتر از یک دقیقه برای پرسپولیس توپ زده اند اما ظاهرا شرکت آنها را پیشکسوت پرسپولیس نمی داند!

 

بازیکن اسبق پرسپولیس در این رابطه تصریح کرد: «طبق تصمیمی که هیات مدیره این شرکت گرفته بازیکنی که از پرسپولیس به استقلال برود و به پرسپولیس برنگشته باشد جزء پیشکسوتان پرسپولیس در چارچوب قوانین این شرکت قرار ندارد. البته تصمیم داریم شرایطی را فراهم کنیم تا آنها نیز از این امتیازات استفاده کنند. به هر حال می دانیم بعضی از این نفرات بارها از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کردند و در تلاشیم تا بقیه را هم به قلب هواداران بازگردانیم و انشاالله همه پیشکسوتان پرسپولیس کنار هم باشیم و برای زندگی بهتر با هم تلاش کنیم.»

 

وی ادامه داد: «خود شما یک روز به من گفتید پیشکسوتان نه هوای هم را دارند نه هوای پرسپولیس را اما امروز با اطمینان می گویم همه با هم و در کنار هم هستیم و این مجموعه قادر است به پرسپولیس در رسیدن به اهدافش کمک رسان خوبی باشد.»

 

عربشاهی درباره اینکه مردم هنوز روی نام مهدی هاشمی نسب حساس هستند، گفت: «گذشته ها گذشته گاهی تصمیمات گرفته شده باب میل هواداران پرسپولیس نیست اما کسی مثل مهدی یک ورزشکار با اخلاق است و ما همه تلاشمان را می کنیم تا او را به قلب هواداران باز گردانیم. در این مورد قطعا برنامه هایی داریم که در موردش بعدا صحبت خواهم کرد.»

 

 

* از طاهری گله داریم!

وی در مورد ارتباط کنونی شرکت پیشکسوتان پرسپولیس با باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: «این شرکت هیچ مشکلی با باشگاه ندارد و قادر است در بسیاری از امور یاری رسان این باشگاه باشد. ما برای علی اکبر طاهری احترام ویژه ای قائلیم اما از او هم گله داریم. ما به او احترام می گذاریم و او را به همه مراسم خودمان دعوت می کنیم و توقع داریم او جواب مناسبی به احترام ما به خودش بدهد.»

 

عربشاهی در ادامه گفت: «همیشه نبود او را در مراسم به مشغله کاری اش نسبت دادیم اما دلمان می خواهد او برخورد مناسبی با این تلاش ما داشته باشد. من بارها با ایشان صحبت کردم. دوست داریم لطف او به ما بیشتر از این چیزی باشد که هست.»

 

 

* زمین تمرین برای پیشکسوتان

عربشاهی در ادامه صحبت هایش به تیم پیشکسوتان پرسپولیس اشاره کرد و گفت: «الان برای انجام چند بازی دوستانه سالنی به شهرهای مختلف رفته ایم و آخرینش مربوط بود به بازی در ساوه که در این بازی  بسیاری از بزرگان تیم از جمله ناصر محمدخانی، محمد حسن انصاری فرد، مرتضی کرمانی، بهروز سلطانی و ... حضور داشتند. البته ما بهروز پرورش خواه پیشکسوت استقلال را هم همراه تیم به ساوه بردیم. قرار است با مساعدت شهردار منطقه 2 یک زمین در اختیار بگیریم تا پیشکسوتان هفته ای دو جلسه در این زمین تمرین کنند و دیدارها سریعتر تازه شود.»

 

 

* خرید پرسپولیس هدف اصلی!

عربشاهی در پایان صحبت هایش عنوان کرد: «تلاش داریم تا پیشکسوتان همیشه در دل هواداران پرسپولیس جا داشته باشند. می خواهیم مردم پیشکسوتان تیم را به خوبی بشناسند. در تلاش هستیم تا با کوشش به شرایطی برسیم که بتوانیم خانه خود یعنی پرسپولیس را بخریم و این تیم را به پیشکسوتان و هواداران تیم به عنوان صاحبان اصلی برسانیم. امیدواریم در این راه همه پیشکسوتان و پرسپولیسی ها به ما و خودشان کمک کنند و بتوانیم خانواده بزرگ پرسپولیس را به یک انسجام ابدی برسانیم.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری