اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۰۲۸۳
پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی دورتموند تا سال 2020 با این باشگاه قرارداد دارد اما در مصاحبه جدید خود عنوان داشت که ممکن است قراردادش را پس از 2020 نیز تمدید کند.
۱۸:۴۵ - ۰۶ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| مهاجم آماده این روزی های بروسیا دورتموند چندی است که با شایعات خروج از وست فالن روبرو است و صحبت های ضد و نقیضی در رابطه با علاقه چند باشگاه مطرح اروپایی در مورد او به گوش می رسد.

اوبامیانگ که سال گذشته به عنوان برترین بازیکن سال افریقا انتخاب شد، در مصاحبه اختصاصی با Soccer Laduma در مورد شایعات حضورش در بارسلونا یا رئال مادرید توضیحاتی می دهد:« تنها خدا می داند چه اتفاقی در آینده خواهد افتاد، اگر به رئال بروم می دانم پدربزرگم به من خیلی افتخار خواهد کرد، او در شهری کوچکی که 100 کیلومتر با مادرید فاصله دارد زندگی می کند.

قرارداد من با بروسیا دورتموند تصادفی نبوده است و زمان زیادی از آن باقی است.

شایعات زیادی در نقل و انتقالات وجود دارد که ادامه هم خواهد داشت؛ چیزی که در کنترل من نیست. حضور حداکثری هواداران دورتموند در هر بازی، حمایت بی دریغ 25 هزار هوادار دیوار زرد و دیگر هواداران که بدون توجه به نتیجه بازی، همیشه از ما حمایت کرده اند، در تمدید قرارداد من تا 2020 موثر بودند و حتی ممکن است بیشتر از 4 سال در دورتموند بمانم.

کاملا به باشگاه خود وفادار هستم و از گلزنی در آنجا لذت می برم، دورتموند هواداران پرشوری دارد و ما مدیونشان هستیم.»

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری