اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۰۱۲۱
در پایان هفته یازدهم لیگ برتر محمد قاضی با 7 گل زده در صدر جدول بهترین گلزنان قرار گرفته است.
۲۰:۰۸ - ۰۵ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| دیدارهای هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر با تساوی استقلال و پرسپولیس مقابل حریفان خود و برتری تراکتورسازی در خانه مقابل صبای قم پیگیری شد، تا صدر جدول دوباره بین دو تیم سرخ‌پوش دست به دست شود و این بار قرمزپوشان تبریزی اولین تیم جدول لقب گیرند.

 


در صدر جدول گلزنان هم تغییراتی ایجاد شد و مهدی رجب زاده هافبک تیم ذوب آهن با هت‌تریکی که در آبادان انجام داد، موفق شد خود را به رده دوم بهترین گلزنان لیگ برساند و با ساسان انصاری که روز گذشته مقابل سپاهان گلزنی کرده بود، برابری کند. محمد قاضی مهاجم نفت هم در مقابل سایپا گلزنی کرد تا یکه و تنها در صدر جدول گلزنان قرار داشته باشد. حضور مهدی رجب زاده 38 ساله و محمد قاضی 32 ساله در جدول بهترین گلزنان لیگ نشانگر نقش پررنگ تجربه در مسابقات می‌باشد.

 

*محمد قاضی؛ مهاجم32 ساله بهترین گلزن لیگ
محمد قاضی در ادامه روند گلزنی های خود موفق شد در مقابل سایپا هم گلزنی کند، تا ششمین گل خود را به ثبت برساند و به تیم نفت تهران برای کسب یک پیروزی دیگر کمک کند. او اکنون با 7 گل زده به تنهایی در صدر جدول گلزنان دوره شانردهم لیگ قرار دارد.

 


*مهدی رجب‌زاده و ساسان انصاری؛ 6 گله‌های لیگ
پس از محمد قاضی با 7 گل ، رتبه دوم بهترین گلزنی در لیگ شانزدهم را ساسان انصاری از تیم فولادخوزستان و مهدی رجب زاده از تیم ذوب‌آهن قرار دارند. البته سرنوشت این دو بازیکن برای رسیدن به این عنوان کاملا متفاوت بوده است.


مهدی رجب زاده 38 ساله آخرین سال های دوران حرفه ای خود را پشت سر می گذارد و با تقریبا از ابتدای شروع لیگ حرفه ای در فوتبال ایران حضور داشته است. این بازیکن سال ها است که در ذوب آهن حضور دارد و با 88 گل آمار بهترین گلزن یک تیم باشگاهی را به خود اختصاص داده است. مهدی رجب زاده در دیدار برابر صنعت نفت موفق به هت‌تریک شد تا به عنوان دومین گلزن برتر مسابقات در کنار ساسان انصاری قرار گیرد. دیگر گلزن 6 گله لیگ شانزدهم ساسان انصاری است، که تا هفته ششم فرصت بازی در تیم پرسپولیس را پیدا نکرد و در نهایت تصمیم گرفت به تیم سابق ود فولاد خوزستان بازگردد. انصاری از زمان بازگشت به خوزستان بی شک مهم ترین چهره این تیم شده و در 7 دیداری که در لیگ به میدان رفته موفق به 6 بار گلزنی شده است.

 

 


*سایر مدعیان آقای گلی لیگ
پس از محمد قاضی 7 گله و مهدی رجب زاده و ساسان انصاری 6 گله چند بازیکن با 5 بار گلزنی حضور دارند که در میان آن‌های مهدی طارمی آقای گل فصل گذشته لیگ برتر هم دیده می شود. علاوه بر طارمی؛ گادوین منشا، لوسیانو ادینیو، محمد ایران‌پوریان، مرتضی تبریزی و محمد شادکام حضور دارند که در این هفته از میان آن‌ها تنها مدافع تراکتورسازی محمد ایران پوریان موفق به گلزنی شد.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری