اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۹۸۶۴
دیدار سپیدورد رشت – اکسین البرز به دلیل ادامه بارش برف در شهر رشت لغو شد.
۱۴:۲۲ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| بعد از لغو این بازی و تصاویر مخابره شده از رشت این سوال پیش آمد چرا هیات فوتبال استان گیلان روکش های پلاستیکی روی زمین پهن نکرد تا در نهایت و با وجود بارش برف موفق به برگزاری بازی شود. همانند شهرهای دیگر که در این هوای سرد بازی ها را برگزار کردند. 


شهاب مومنی – نایب رئیس هیات فوتبال استان گیلان در پاسخ به این سوال می گوید: از آنجایی که دمای هوا در شهر رشت زیر صفر بود ترس ما از این بود که در صورت پهن کردن روکش های پلاستیکی و نشست برف روی آن روکش های پلاستیکی یخ بزند و در برداشتن آن چمن مصنوعی آسیب ببیند. 


شهاب مومنی پیرامون حضور ماشین آتش نشانی و هم چنین لودر کوچک در استادیوم گفت: برخی ها با من مشکل دارند و خبرها را به گونه ای  انعکاس می دهند که این ماشین ها وارد زمین شده اند و به زمین آسیب زده اند. در حالی که ما می خواستیم تست کنیم آیا می شود با آب برف را آب کرد یا نه. دیدیم که نمی شود. هم چنین لودر کوچک را به کنار زمین آوردیم تا بعد از جمع کردن برف ها در کنار زمین آنها را با لودر به فضای دیگری هدایت کنیم. چون پیست تارتان ما آسفالت است این ماشین را به کنار زمین آوردیم تا خروج برف از کنار زمین راحت تر انجام شود.


شهاب مومنی در خصوص تصمیم دیروز داور در خصوص لغو بازی گفت: ما از صبح در استادیوم به همراه 30 – 40 کارگر مشغول جمع کردن برف ها بودیم. درست در ساعتی که داور برای بازید به زمین آمد برف دوباره شروع به باریدن کرد و شدت گرفت و وقتی داور وارد زمین شد بر این تصور بود که بارش برف ادامه خواهد داشت و این کار قضاوت را برای او سخت می کند و هم چنین سلامت بازیکنان را تهدید می کند. در نهایت بازی لغو شد و امروز هم عملا شرایط برای برگزاری بازی مناسب نیست.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: سپیدرودرشت مومنی
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین