اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۹۱۷۶
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت:‌ به همه زحمت‌کشان فوتبال اردات دارم و با دکتر براتی هم تعامل و همکاری خوبی داشته‌ایم.
۲۰:۰۱ - ۳۰ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| غلامرضا بهروان در گفت‌وگویی، در واکنش به صحبت‌های هوشنگ نصیرزاده مبنی براینکه با فشار او و فتاحی آیین‌نامه مسابقات اجرایی شد، گفت: ابتدا بگویم من عضو گروه فشار نیستم ما جلساتی را با دکتر اسدی و دکتر براتی داشتیم. تا آیین‌نامه مسابقات نهایی شود اما با توجه به نزدیک بودن مسابقات تصمیم گرفتیم دستورالعملی را که برگرفته از همان آیین‌نامه است و در حدود چهار پنج صفحه می‌شود را به باشگاه‌ها ابلاغ کنیم تا در نهایت آیین‌نامه مسابقات پس از تأیید هیأت رئیسه از سوی دبیرکل اعلام و ابلاغ شود. البته اکثر مواد آیین‌نامه را که شامل محرومیت بازیکنان 3 اخطاره سقوط و صعود به لیگ برتر و لیگ دسته اول است به صورت شفاهی اعلام کرده بودیم.

بهروان تصریح کرد: پروسه اداری باید طی شود تا آیین‌نامه به تصویب و تأیید برسد و تأخیر در ابلاغ آیین‌نامه ارتباطی به دکتر براتی نداشته و ایشان زحمت خودشان را کشیده‌اند. ما دو جلسه مهم با دکتر اسدی در حضور دکتر براتی داشته‌ایم و دکتر براتی هم نکات درستی را در مورد دستورالعمل به ما گفتند. در نهایت ما آن دستورالعمل را به باشگاه‌ها اعلام کرده‌ایم اما آیین‌نامه باید پروسه اداری خود را برای تأیید طی کند.

وی تصریح کرد: من به همه کسانی که در فوتبال زحمت می‌کشند ارادت دارم. دکتر براتی برای فوتبال زحمت کشیده، هوشنگ نصیرزاده هم برای فوتبال زحمت کشیده است. کمیته تدوین و مقررات فدراسیون فوتبال از ابتدا تا به امروز با ما تعامل و همکاری داشته و دارد.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری