اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۷۷۲۷
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: برای مس کرمان بخصوص در نیمه دوم برنامه خاصی داریم.
۱۰:۰۸ - ۲۲ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| علی نظرمحمدی در گفت و گویی، درمورد بازی روز یکشنبه با مس کرمان در هفته سیزدهم لیگ دسته اول گفت: برای این بازی برنامه خاص و ویژه‌ای داریم. مسابقات لیگ دسته اول را به سه بخش تقسیم کرده‌ایم. بخش اول هفته‌ اول تا یازدهم، بخش دوم هفته دوازدهم تا بیست و دوم و بخش سوم هفته بیست و سوم تا سی و چهارم و اکنون در بخش دوم لیگ هستیم. ما در حال حاضر با یک بازی کمتر در رده دوم جدول لیگ قرار داریم. روز یکشنبه هم با مسی بازی داریم که بیشتر از ما در خانه خود بازی کرده است.

وی ادامه داد: مس کرمان را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و در ابتدای مسابقه می‌خواهیم بازی را اداره کنیم تا بازیکنان‌مان هم به شرایط آب و هوایی کرمان بیشتر آشنا شوند. مس خط حمله سریعی دارد اما اگر بتوانیم در 20 دقیقه اول بازی آنها را کنترل کنیم در ادامه می‌توانیم به نتیجه دلخواه‌مان برسیم. بازیکنان ما در هر بازی انگیزه فراوانی برای برد دارند. 

سرمربی سپیدرود در مورد وضعیت خرید امتیاز این باشگاه از سوی شهرداری رشت گفت: روز یکشنبه قرار است در صحن علنی شورای شهر خرید امتیاز باشگاه به رای گذاشته شود و فکر می‌کنم با احتمال بیش از 90 درصد اعضای محترم شورا با انتقال امتیاز تیم به شهرداری موافقت کنند.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری