اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۶۴۶۲
پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: واقعا از فوت پورحیدری ناراحتم و فوتبال ایران عزادار شد.
۱۱:۵۰ - ۱۴ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| علی پروین در گفت‌وگویی، در خصوص درگذشت منصور پورحیدری پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: با اینکه منصور در بستر بیماری بود اما واقعا ازشنیدن خبر فوتش شوکه شدم. 

وی ادامه داد: پورحیدری فقط متعلق به استقلال نبود بلکه او متعلق به همه مردم ایران بود و قرمز و آبی دوستش داشتند. خدا رحمتش کند و بعد از ناصر حجازی وغلامحسین مظلومی او هم ما را تنها گذاشت اما خوشحالم که با عزت زندگی کرد و با آبرو از این دنیا رفت.

پروین تصریح کرد: منصور از درد راحت شد. در این چند روز آخر واقعا اوضاع بدی داشت و درد زیادی می‌کشید. حتی وقتی به ملاقاتش رفتم اصلا اوضاع خوبی نداشت. من به همه مردم ایران تسلیت می‌گویم.

انتهای پیام/ا

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مسعود مصطفوی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
نه لقب سلطان داشت و نه تاجی برسر
دلسوخته ورزش بود و به معنای واقعی وطن پرست
مدعی خواست که ار بیخ کند ریشه ما
غافل از آنکه بوود عشق همی ریشه ما
روزنامه مدعی (خبر ورزشی ) امروز صبح تیتر زد تاج از سر استقلال افتاد ..؟!
آری مرد بی ادعا و بی حاشیه ورزش ایران خود را به ابدیت سپرد و اسرار مگوی ورزش حرفه ی ایران را با خاطرات تلخ و شیرنش در قلب خود پنهان کرد و رفت ....
واما در پاسخ به عوامل این روزنلمه خصوص هیات تحریریه روزنامه خبر ورزشی باید گفت که تاج همیشه تاج خواهد ماند و درخشش و خیره کنندگی آن حتی با گذر زمان کم فروغ نخواهد شد درضمن تیم استقلال کارنامه مشخص وروشن دارد که همیشه حکایت از حضور پرشمار و پرتعدادی مانند استاد پور حیدری دارد لذا با این ادبیات کوچکترین خدشه ای به تاریخ و افتخارات نیز کارنامه پر رنگ آن وارد نخواهد شد و در این مسیرهمیشه از همراهی و یک پارچگی و حمایت هواداران و علاقه منداش برخودار است
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری