اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۶۳۸۵
برانكو ایوانكوویچ در ابتدای این فصل بازیكنان خارجی فصل پیش یعنی مایكل اومانا و جری بنگستون را از لیست پرسپولیس بیرون گذاشت...
۱۴:۵۷ - ۱۳ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| برانكو ایوانكوویچ در ابتدای این فصل بازیكنان خارجی فصل پیش یعنی مایكل اومانا و جری بنگستون را از لیست پرسپولیس بیرون گذاشت. حتی زمانی كه لوبانف ساز جدایی از پرسپولیس را كوك كرد باز هم برانكو با این موضوع مخالفتی نكرد تا نشان بدهد دل خوشی از خارجی‌های فصل گذشته ندارد. در این میان، فقط لوكا ماریچ بود كه برانكو را خواهان خودش می‌دید و سرمربی كروات تمام تلاشش را برای حفظ این مدافع انجام داد. اما در نهایت ماریچ به ماندن رضایت نداد و از پرسپولیس جدا شد. بعد از جدایی ماریچ خبرهای زیادی در مورد دلایل رفتن او منتشر شد. اغلب اخبار هم حاكی از این بود كه ماریچ بر سر مسائل مالی با باشگاه به توافق نرسیده و ترجیح داده در اروپا به فوتبال خود ادامه دهد. اما بعد از گذشت چند ماه از این اتفاق، حالا از درون باشگاه خبر می‌رسد كه جدایی ماریچ به‌خاطر مسائل مالی نبوده و واقعیت این است كه او از برخی مسائل جاری در فوتبال ایران ترسیده و به نوعی از لیگ‌فوتبال كشورمان فرار كرده است!
قضیه از این قرار است كه ماریچ بازیكن بسیار حساسی بود و در بازی پرسپولیس مقابل استقلال اهواز در خوزستان كه با سنگ‌پرانی تماشاگران اهوازی همراه شد بسیار ترسیده بود. بعد از اینكه این اتفاق در انزلی و تبریز هم تكرار شد، این مدافع كروات به نزدیكان خود اعلام كرد با این شرایط نمی‌تواند در ایران بازی كند زیرا در هر بازی باید نگران مصدومیت و اتفاقات ناگوارتر باشد. به همین دلیل او ترجیح داد ریسك نكند و از ایران برود.البته تمام این صحبت‌ها بر اساس شنیده‌هاست. اما اگر این شنیده‌ها واقعیت داشته باشد باید گفت شرایط حاكم بر ورزشگاه‌های ایران ضربه خود را به پرسپولیس زده و این تیم را از یك بازیكن باكیفیت محروم كرده است.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری