اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۷۸۳
در مراسم جشن قهرمانی 25 سال قبل تیم فوتبال پرسپولیس که به میزبانی ودر محل سالن ورزشی کارخانه ایران یاسا برگزار شد،علی پروین حضوری پر رنگ داشت .
۱۷:۲۲ - ۱۰ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| علی پروین که محبوب ترین میهمان مجموعه بود در گفتگویی با ما چنین گفت:

 

باید 2 بار قهرمان می شدیم


پرسپولیس از این قهرمانی ها زیاد داشته است .ما در ان سالها فرصت زیادی برای موفقیت در آسیا داشتیم ،قهرمانی سال بعد هم برای ما بود که ما به خاطر نداشتن برخی از بازیکنانمان در فینال 1-0 به نیسان باختیم وگرنه ما تنها تیمی میشدیم که در 2-3 سال 2 بار قهرمان آسیا بودیم .ما چند بار به دلائل مختلف وگرفتاری ما که سرمربی تیم ملی هم بودیم،تیم های دیگر را جای خودمان به آسیا فرستادیم .

 

صادقی من را علی پروین کرد


در سالهای قبل،من در تیم ملی پشت سر خودم بازیکنی مثل محمد صادقی را داشتم که بازی میکرد وجنگ میکرد تا من بتوانم کار خودم را بکنم،در پرسپولیس هم چنین بازیکنی داشتیم ،بازیکنی مثل ضیا عربشاهی که آن عقب میجنگید وشرایط را برای بقیه فراهم میکرد که من در دوران مربیگری وبازی خودم همیشه ممنون چنین بازیکنانی بودم .

 

کمترین زحمت روی دوش من بود


من در سال 70 کمتر از همه بچه ها نقش داشتم وبرای این قهرمانی بچه ها ومربیان دیگر تیم تلاش کردند وزحمت کشیدند اما آن تیم بحرین تیم قدرتمندی بود که تیم های قطر وامارات را شکست داده بود .


باید بیشتر گل بزنند


پرسپولیس امسال تیم خوبی است ولیاقت صدر جدول را هم دارد اما تیم برای قهرمان شدن باید بیشتر تلاش کند ودر برد خانگی در تهران باید بیشتر گل بزند چون پرسپولیس در دوران گذشته هم تیمی بود که زیاد گل میزد وزیاد تلاش میکرد ولی امروز برد های یک  بر صفر هم تیم را بالا میبرد اما سال گذشته پرسپولیس تنها به خاطر 2 گل کمتر قهرمانی را از دست داد .من در دوران حضورم در پرسپولیس یاد ندارم به خاطر تفاضل گل کمتر از تیم دیگری پایین تر رفته باشم .

 

کی روش دلسوز تر است


تیم ملی در 4 بازی خودش 3 برد داشته است ومن را به یاد زمان خودمان انداخته که همه بازیها را بردیم وفقط با کره جنوبی مساوی کردیم .این تیم کمی هوش وحواس خودش را جمع کند به جام جهانی میرود .نباید به خاطرمسائل شخصی تیم ملی را رها کنیم،یک مربی خودش بهتر از همه میداند که تیمش چه میخواهد وهیچ کس به اندازه سرمربی یک تیم برای آن تیم دل نمیسوزاند .

 

تبریک برای همه


صعود تیم ملی نوجوانان وجوانا ن را به جام جهانی تبریک میگویم ،کمتر این اتفاق افتاده که این 2 تیم با هم بروند جام جهانی که به نظر من بزرگسالان هم صعود میکنند وهمه میروند جام جهانی وخدا کند تیم امید دوره بعد هم موفق بشود تا ما خوشحال شویم .خدا کند پرسپولیس هم قهرمان شود .


دستشان درد نکند


من کاری ندارم این مراسم از کجا تشکیل شده است .هرکس پیشکسوتها را دور هم جمع کند کار خوبی کرده ومن از کارش حمایت میکنم وامیدوارم که هر کس این کار خیر را میکند خیرش را ببیند والبته کسی دل بچه ها را شاد کند خودش هم شاد میشود وثمره کارش را هم خواهد دید .

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پروین پرسپولیس
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین