اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۵۴۳
مربی خونه به خونه بابل می گوید این تیم با هدف گذاری پیش می رود و به دنبال این است تا مازندران را در لیگ برتر صاحب تیم کند.
۱۴:۲۵ - ۰۹ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| مهرداد میناوند در رابطه با اوضاع تیم خونه به خونه و پیگیری بازی های تیم پرسپولیس به گفتگو نشست.


خونه به خونه حرفه ای است


خداراشکر فعلا با یک بازی کمتر در رده دوم قرار داریم، همه چیز در تیم ما روی برنامه است، مدیران سعی کردند کم و کسری در تیم وجود نداشته باشد ضمن اینکه کادرفنی حرفه ای بالای سر تیم است، آقای مرزبان در تیم های اروپایی بوده و در آنجا رشد کرده است و آشنایی او با اصول حرفه ای فوتبال باعث رشد تیم ما شده است. هم بازیکنان ها و هم مربیان و مدیران با حرفه ای ترین رفتارها به پیش می روند تا در نهایت باعث موفقیت تیم شوند.


هر روز تکرار می کنیم ما لیگ برتری می شویم


صد در صد با هدف گذاری پیش می رویم، یک تصمیم جدی گرفته شده و هر روز هم آن را تکرار می کنیم و همین که همیشه ملکه ذهن مان است باعث می شود تمرینات جدی تری برگزار کنیم و امتیازات را از دست ندهیم، ما هم از نظر اخلاقی و هم از نظر فنی سعی می کنیم خودمان را ارتقا دهیم و همه فکر و ذکرمان حضور در لیگ برتر است.


مازندران حق دارد تیم لیگ برتری داشته باشد


مازندران حق دارد تیم لیگ برتری داشته باشد، وقتی اغلب تیم های لیگ برتری از بازیکنان زبده این استان استفاده می کنند چرا خود مازندران در بالاترین سطح فوتبال ایران تیم نداشته باشد؟ ما تمرینات مان را زودتر از تیم های دیگر شروع کردیم و به اندازه ای کار می کنیم که بتوانیم لیگ برتری شویم، همه این ها به خاطر این است که بتوانیم مردم خونگرم مازندران و خصوصا بابل را در لیگ برتر صاحب نماینده کنیم.


بعضی از بازیکن ها باید روی بورس باشند


یک زمانی درباره پرسپولیس بگوویچ می گفتند این تیم پرستاره است و نمی توان آن را کنترل کرد، حالا درباره خونه به خونه می گویند در حالی که حداقل تیم ما اینگونه نیست، شما به تمرینات خونه به خونه و بازی های این تیم بیایید تازه متوجه می شوید چرا بعضی از بازیکنان سال ها روی بورس هستند و هواخواهان فراوانی در تیم های مختلف دارند.

 


هر روز برای تمرین لحظه شماری می کنیم


با این بازیکنان کار کردن اصلا سخت نیست چرا که همه آنها حرفه ای هستند و همین موضوع باعث شده تا تمرینات فوق العاده ای داشته باشیم،اغلب آنها سال ها در تیم های بزرگ فوتبال ایران بودند و خوب می دانند چطور باید کار کنند، کار کردن با آنها لذت بخش است و باور کنید هر روز برای آغاز تمرین لحظه شماری می کنیم.


همیشه هوادار پرسپولیس هستم


مگر می توانم پیگیر نتایج پرسپولیس نباشم؟ به عنوان یک هوادار هنوز هم برای این تیم سر می دهم، موفقیت آنها در زندگی روزمره ما موثر است، البته من در بحث هواداری خیلی منطقی فکر می کنم اما باید قبول کنیم نتایج تیمی مانند پرسپولیس در زندگی روزمره ما تاثیر می گذارد.


تعطیلی های پی در پی به لیگ برتری ها ضربه می زند


جام جهانی برای ما و همه مردم ایران مهم است اما تعطیلی های پی در پی به باشگاه ها ضربه می زند، روند تیم های صدرنشین که خوب کار می کنند مانند پرسپولیس، با این تعطیلی ها دچار خدشه می شود، البته برانکو مربی حرفه ای و بزرگی است و خوب می داند باید به چه ترتیب کار تیم را پیش ببرد.


خوشحال تر شدم مهدی طارمی گل زد


وقتی ورزشگاه آزادی را در بازی اخیر پرسپولیس دیدم کیف کردم، وقتی می بینم این همه هوادار در ورزشگاه جمع می شوند خیالم راحت است که این تیم نتیجه می گیرد، دم همه هواداران گرم که اینطور از تیمشان حمایت می کنند، خوشحالم پرسپولیس این بازی را برد و خوشحال تر هم شدم که دیدم گل پیروزی را مهدی طارمی زد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین