اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۳۹۳
رسول خطیبی، سرمربی ماشین‌سازی بعد از باخت سنگین برابر پیكان تمام تقصیرها را گردن داور اندارسول خطیبی، سرمربی ماشین‌سازی بعد از باخت سنگین برابر پیكان تمام تقصیرها را گردن داور انداخت و گفت: «با فیلم و مدرک ثابت می‌کنم که در این 5هفته تیمم در داوری‌ها ضربه خورده است...
۱۶:۵۶ - ۰۸ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| رسول خطیبی، سرمربی ماشین‌سازی بعد از باخت سنگین برابر پیكان تمام تقصیرها را گردن داور انداخت و گفت: «با فیلم و مدرک ثابت می‌کنم که در این 5هفته تیمم در داوری‌ها ضربه خورده است. من با واقعیت‌ها زندگی می‌کنم. در بازی با پیکان تیم حریف برتر از ما بود اما واقعا تیم داوری ضعیف کار کرد. داور در دقیقه24 باید بازیکن حریف را در حالی که ما یک بر صفر جلو بودیم، اخراج می‌کرد. در آن شرایط اگر اخراج صورت می‌گرفت، پیکان 10نفره می‌شد و ما هم جلو بودیم. در مورد گل چهارم هم علاوه بر آفسایدی که بازیکن حریف 5متر جلوتر بود و کمک‌داور نگرفت، قبل از آن روی امین قاسمی‌نژاد خطا شده بود. من با این شرایط چه کاری می‌توانم به عنوان مربی انجام دهم؟ داور با تصمیماتش بازیکنانم را عصبی کرد. بعد از بازی به کامرانی‌فر زنگ زدم و گفتم  که داور بازی تا آخر فصل نباید قضاوت کند. یکی از دوستان می‌گفت این داور را باید دار بزنند! مشکلات ما از زمانی شروع شد که محسن ترکی به ناحق حامد پاکدل را اخراج کرد! من ترکی را حلال نمی‌کنم. داوری‌ها سلیقه‌ای است و به ما ضربه زده است.»
  •      خطیبی در رختكن خداحافظی كرد
پیش از دیدار تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و پیکان تهران، خیلی‌ها اعتقاد داشتند اگر تبریزی‌ها در این بازی پیروز نشوند رسول خطیبی هم شغلش را از دست خواهد داد. بعد از شکست 4 بر یک و خانگی ماشین‌سازی مقابل پیکان شایعات زیادی در مورد آینده رسول خطیبی در این تیم شنیده می‌شود. حالا شنیده شده که خطیبی بعد از پایان بازی و در رختکن تیم از بازیکنانش خداحافظی کرده تا به نوعی استعفایش را اعلام کند. ماشین‌سازی تبریز در هفته دهم لیگ برتر مقابل پیکان شکست سنگینی را تجربه کرد تا همچنان در قعرجدول رده بندی لیگ برتر باقی بماند. با توجه به ناکامی‌های اخیر ماشین‌سازی، مدیران این تیم از شرایط راضی نیستند. بر همین اساس قرار است امروز(شنبه) در باشگاه ماشین‌سازی جلسه هیات‌مدیره باشگاه برگزار و علل ناکامی‌ها بررسی شود. دراین جلسه درباره عملکرد رسول خطیبی نیز بحث و تبادل نظر می‌شود و شاید تغییراتی در کادرفنی تیم صورت بگیرد. ماشین‌سازان بعد از 10هفته با 6امتیاز در قعر جدول قرار دارند و همین موضوع باعث شده تا شایعه برکناری خطیبی مطرح شود. علی خاكزاد سرپرست ماشین‌سازی اما این مساله را قبول ندارد و در همین رابطه گفت: «روی گل چهارم که خطیبی عصبانی شد و تیم را بیرون کشید، بازیکن حریف 5متر در آفساید بود. شنیدم کامرانی‌فر گفته تصمیم داور درست بوده اما در برنامه نود همه می بینند که چقدر بازیکن حریف در آفساید بوده است. رسول برنامه‌ای در ابتدای  فصل داده که طبق آن اعلام کرده تیم را در لیگ برتر نگه می‌دارد. این برنامه به تصویب هیات‌مدیره رسیده است. درست است که نتایج خیلی بدی تا اینجا گرفتیم اما دلایل زیادی داشته است.»
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری