اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۲۲۷
سرمربی ذوب‌آهن گفت: دیدار مقابل استقلال خوزستان 6 امتیازی بودیم و موفق به پیروزی شدیم.
۱۹:۱۸ - ۰۷ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| مجتبی حسینی پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری گفت: بازی مشکلی بود. بازی 6 امتیازی برای ما بود و می دانستیم بازی سختی مابل یک تیم خوب داریم. آنالیز خوبی داشتیم و عجله‌ای برای گل زدن نداشتیم. منتظر تک فرصت ها بودیم که این اتفاق افتاد.

حسینی افزود: در طول بازی به حریف موقعیت ندادیم. آنها دنبال ضربه ایستگاهی و اوت دستی بودند. اما بچه ها ما با تمام توان بازی کردند. ما بچه های خوبی داریم. امیدوارم پس از اینکه تقویت شدیم شرایطمان بهتر شود. از تماشاگران هم تشکر می کنم.

وی تاکید کرد: در فوتبال ما فشار وحشتناکی روی مربیان است. شاید مردم عادی یک بار فشار قبر را تحمل کنند اما ما مربیان هر هفته این فشار را تحمل می‌کنیم. فشار زیاد است اما چاره‌ای نیست و باید تحمل کنیم.

حسینی گفت: روی ساختار دفاعی زمان گل محمدی هم کار می‌کردیم. الان ساختار دفاعی خوبی داریم و سه چهار دفاع وسط جوان داریم. حالا اگر اشتباهی هم پیش می‌آید طبیعی است.

وی گفت: ما کارمان را می‌کنیم. تیم‌مان جوان است و همان طور که می‌دانید اول فصل بازیکنان مطرح زیادی از ما جدا شدند و حدادی فر هم مصدوم شد. بقیه زحمت می‌کشند و امیدوارم فعلا روند نتیجه گرفتن را حفظ کنیم تا پس از تقویت شرایط تیم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

سرمربی ذوب آهن در مورد اینکه مربی استقلال خوزستان گفته بود ما روی کاشته رجب‌زاده باختیم و به ذوب آهن نباختیم گفت: در این مورد اظهارنظری نمی‌کنم. ما همیشه به تیم حریف احترام می‌گذاریم. هر وقت باختیم هم احترام گذاشتیم. استقلال خوزستان یکی از تیم‌ها خوب ایران است که پارسال هم قهرمان شد. 

وی تاکید کرد: رجب‌زاده نیاز به تعریف ما ندارد. او خودش را نشان داده و همواره تداوم داشته است. اما امروز همه بازیکنان زحمت کشیدند و جا دارد از همه آنها تشکر کنم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: ذوب آهن حسینی
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین