اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۱۱۸
تیم فوتبال پرسپولیس با وجود کسب نتایج خوب در لیگ، این روزها با دست خود درگیر حاشیه شده است. اتفاقی که به نظر می‌رسد مدیریت باشگاه دانسته یا نادانسته بیش از همه در آن مقصر است.
۱۰:۲۴ - ۰۷ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| پرسپولیس لیگ شانزدهم را برخلاف فصل‌های قبل، خیلی خوب شروع کرد و بدون شکست، به هفته دهم رسید. هفته‌ای که باید در آن به مصاف صنعت نفت آبادان برود. در حال حاضر قرمزهای تهرانی با 19 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند و اگر تراکتورسازی مقابل گسترش فولاد تبریز به برتری نمی‌رسید چه بسا، پرسپولیس صدرنشین باقی می‌ماند.

پرسپولیس خوب لیگ شانزدهم، روز جمعه از ساعت 16:40 در ورزشگاه آزادی، میزبان صنعت نفت آبادان است و قاعدتا هواداران این تیم انتظار دارند، تیم محبوشان به دور از حواشی مقابل نماینده آبادن هم یک بازی خوب و تماشایی را به نمایش بگذارد و در نهایت با کسب سه امتیاز به صد جدول بازگردد اما به نظر می‌رسد برخی از درون باشگاه پرسپولیس به هر دلیلی دوست ندارند این روزها تیم آرامش داشته باشد. سرپرست باشگاه که حتی شب قبل از بازی هم به دنبال درآمدزایی و به دست آوردن دل اسپانسرهاست روز پنج‌شنبه با رفتاری غیرحرفه‌ای، حواشی زیادی را شب قبل از بازی برای تیم‌ ایجاد کرده، موضوعی که هواداران میلیونی پرسپولیس را نگران کرده است.

پنج شنبه شب، علی اکبر طاهری به اردوی تیم پرسپولیس رفت تا دیداری با بازیکنان داشته باشد. پیش از این هم دیده بودیم مدیران باشگاه‌ها، یک شب قبل از دیدار حساس تیم‌شان، به اردوی تیم رفته با بازیکنان و اعضای تیم دیدار کنند اما این مدیران با حضور خود در اردوی تیم، معمولا با وعده پرداخت پاداش یا حتی شارژ مالی، به تیم و بازیکنان روحیه می‌دهند تا با انرژی دو چندان به مصاف حریف خود بروند این درحالی است که حضور علی اکبر طاهری در اردوی پرسپولیس انرژی مثبتی برای تیمش شب قبل از بازی با صنعت نفت به همراه نداشت و حاشیه‌هایی هم ایجاد کرد.

گویا قرار بوده مهدی طارمی و فرشاد احمدزاده در یک برنامه تبلیغاتی برای اسپانسر باشگاه شرکت کنند اما این دو بازیکن از این کار امتناع می‌کنند و سرپرست باشگاه هم برای اینکه دلیل این کار را جویا شود، به اردوی تیم می‌رود. بنا به اعلام منابع مختلف خبری حضور طاهری در اردوی تیم و بازخواست طارمی و احمدزارده موجب ایجاد حاشیه می‌شود و دقایقی بعد از این اتفاق برخی رسانه‌ها اعلام کردند که از برانکو خواسته شده این دو بازیکن را به ویژه طارمی از ترکیب تیمش خارج کند.

حال سوال مهمی که مطرح می‌شود این است که آیا سرپرست باشگاه پرسپولیس با اطلاع از اهمیت دیدار حساس تیمش برابر صنعت نفت آبادان، شب قبل از بازی مهم تیمش به دنبال درآمدزایی بوده است؟ آیا بهتر نبود بازخواست بازیکنان به یک روز دیگر موکول می‌شد؟

شاید مقصر برانکو هم باشد اما بدتر از آن سیاست رسانه‌ای باشگاه است که اجازه می دهد این خبر در کسری از ثانیه به سایت‌های مختلف خبری کشیده شود. خبری که شاید خودشان هم در انتشارش نقش داشته‌اند.

پیش از این دیده بودیم باشگاه‌های حرفه ای قبل از دیدارهای حساس تیم‌شان، همه نکات لازم را برای آرامش تیم لحاظ می‌کنند و حتی اجازه نمی‌دهند بازیکنان درگیری ذهنی خاصی داشته باشند اما پرسپولیس این روزها راه حاشیه سازی از داخل باشگاه را در پیش گرفته است.

به هر حال هواداران میلیونی پرسپولیس انتظار دارند که تیم‌شان همانطور که در زمین خوب بازی می‌کند، به همان اندازه هم در بیرون از زمین موفق باشد اما آنچه تاکنون در بیرون از زمین اتفاق افتاده و تصمیم‌هایی که گرفته شده با بزرگی باشگاه پرسپولیس هم‌سو نیست.

امید است مدیران و مربیان باشگاه سرخپوش پایتخت شرایط را درک کرده و پیش از هر اقدامی به آرامش تیم و بازیکنان بیندیشند تا مشکلات احتمالی به حداقل برسد.
منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پرسپولیس طاهری
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین