اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۹۷۷
شهرآورد تبریز امروز بین تیم‌های تراكتورسازی و گسترش فولاد برگزار می‌شود و این بازی با سایر شهرآوردها فرق دارد. حضور بازیكنان مشترك در تركیب دو تیم بازی را حساس كرده است. اكثر بازیكنان تراكتورسازی تجربه بازی در گسترش را داشتند كه می‌توان در این بین به محمد ابراهیمی‌ اشاره كرد...
۱۱:۰۰ - ۰۶ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| شهرآورد تبریز امروز بین تیم‌های تراكتورسازی و گسترش فولاد برگزار می‌شود و این بازی با سایر شهرآوردها فرق دارد. حضور بازیكنان مشترك در تركیب دو تیم بازی را حساس كرده است. اكثر بازیكنان تراكتورسازی تجربه بازی در گسترش را داشتند كه می‌توان در این بین به محمد ابراهیمی‌ اشاره كرد. او که از تراکتورسازی به گسترش فولاد رفت و یک‌فصل‌و‌نیم برای این تیم بازی کرد، اول فصل بار دیگر به تراکتورسازی برگشت و شایعه شده بود این انتقال دلخوری‌هایی نیز برای مسئولان گسترش فولاد به همراه داشته است. ابراهیمی ‌در همین رابطه گفت‌وگویی انجام داد.
  • به نظر می‌رسد بازی با گسترش برای شما حساس‌تر است.
بازیكنان زیادی از تراكتور تجربه بازی در گسترش را دارند و برعكس این موضوع هم هست كه شاید این مساله بازی را حساس كند. اما این حساسیت به‌خاطر شهرآورد آذربایجان است و قرار نیست حاشیه‌ای به‌وجود بیاید. من در حال حاضر بازیكن تراكتور هستم و می‌خواهم بهترین بازی‌ام را برای تیمم انجام دهم و این كاملا طبیعی است. زمانی كه از تراكتور به گسترش رفتم همیشه جلوی تیم سابقم بهترین بازی‌هایم را انجام می‌دادم. حالا باید جلوی گسترش قرار بگیرم و باز هم بهترین بازی‌ام را انجام می‌دهم.
با پیراهن گسترش جلوی تراكتور خوشحالی نكردید، اگر این اتفاق با پیراهن تراكتور بیفتد و گل بزنید باز هم خوشحالی نمی‌كنید؟
قطعا اگر گل بزنم خوشحالی در كار نیست. من برای تیم‌های آذربایجانی احترام زیادی قائلم و از گسترشی‌ها دلخوری ندارم.
  • اما گفته می‌شد به‌خاطر اتفاقات ابتدای فصل ناراحتی به‌وجود آمده.
من برای اینكه نشان دهم هیچ دلخوری وجود ندارد حتما به سمت نیمكت گسترش می‌روم و كسب اجازه می‌كنم. در جریان بازی هم كار خودم را می‌كنم و نمی‌خواهم حاشیه‌ای به‌وجود بیاید. من دوستان زیادی در گسترش دارم و هنوز هم با آنها در تماسم و همدیگر را می‌بینیم، دلیلی ندارد ناراحت باشم. به هر حال به تراكتور آمدم و می‌خواهم برای این تیم مفید باشم.
  • تراكتور بعد از دو تساوی می‌تواند دوباره به صدر جدول برگردد؟
ما می‌دانیم كه هنوز بازی‌های زیادی به پایان فصل مانده و باید خودمان را در بالای جدول نگه داریم. از دست دادن صدر جدول اتفاق خوبی نبود اما هنوز خیلی فرصت داریم و می‌توانیم دوباره به بالای جدول برگردیم. نباید امتیاز از دست بدهیم چون در این صورت اگر حریفان‌مان امتیاز از دست بدهند هیچ سودی برای ما ندارد. هفته قبل می‌توانستیم از مساوی پرسپولیس استفاده كنیم و به صدر جدول برویم اما نتوانستیم فولاد را شكست دهیم. این اتفاق نباید دوباره بیفتد چون لیگ خیلی حساس شده است. هواداران از ما توقع دارند كه امسال یك جام به آنها هدیه بدهیم و باید این كار را بعد از چند سال انجام دهیم.
  • پس برنده شهرآورد، تراكتور خواهد بود؟
بازی بسیار سختی در پیش داریم، چون گسترش فولاد از روزهای بد خود فاصله گرفته و حریف سرسختی محسوب می‌شود. با این حال ما در کورس قهرمانی هستیم و قبل از تعطیلات نیاز مبرمی به برد داریم. در این بازی نتیجه‌ای غیر از برد به ‌درد تراکتورسازی نمی‌خورد و امیدوارم سه‌امتیاز را بگیریم.
مصاحبه ازنیلوفر واشقانی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری