اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۸۸۰
با اینکه امسال باشگاه پرسپولیس در خرید بازیکنان خارجی شاهکارهایی مثل گولچ و پلی یانسکی را رو کرد و پول بیت‌المال را پای بازیکنانی ریخت که یک دقیقه هم بازی نکردند اما بوژیدار رادوشوویچ انصافا دروازه‌بان بدی نشان نداده و حالا که بیرانوند قرار نیست بازی کند نباید چندان نگران دروازه این تیم شد.
۱۶:۴۰ - ۰۵ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| با اینکه امسال باشگاه پرسپولیس در خرید بازیکنان خارجی شاهکارهایی مثل گولچ و پلی یانسکی را رو کرد و پول بیت‌المال را پای بازیکنانی ریخت که یک دقیقه هم بازی نکردند اما بوژیدار رادوشوویچ انصافا دروازه‌بان بدی نشان نداده و حالا که بیرانوند قرار نیست بازی کند نباید چندان نگران دروازه این تیم شد. اولا که رادوشوویچ دروازه بان گرانقیمتی نیست و رقم قراردادش حتی کمتر از نصف سه خارجی دیگر تیم است اما در تمرینات و بازی‌های دوستانه نشان داده دروازه‌بان جسور و خوبی است. با این حال برخی به خاطر حذف پرسپولیس مقابل قشقایی و پنالتی‌هایی که رادو همه آنها را برعکس رفت و نتوانست توپی بگیرد نگاهی منفی به این گلر دارند و به خاطر آن اتفاقات تمام توانایی‌های فنی‌اش را زیر سوال برده‌اند اما باید نکاتی را در نظر گرفت. اولا اینکه رادوشوویچ در بازی با قشقایی پشت سر خط دفاعی‌ در ترکیب قرار گرفت که کن فیکن شده و ضعف مفرطی داشت. با این حال رادو در همان بازی هم دو موقعیت تک به تک را از حریف گرفت وگرنه شاید کار پرسپولیس به پنالتی‌ها هم نمی‌رسید. جمعه اما رادو پشت سر خط دفاعی بازی خواهد کرد که سید جلال و انصاری را دارد و ماهینی سرجای خودش بازی می‌کند. تنها می‌ماند بحث هماهنگی با این نفرات که با توجه به حضور مستمر و فعال رادو در تمرینات بعید است از این حیث مشکلی به وجود بیاید.
از دیروز که بیرانوند مصدوم شده برخی هواداران پرسپولیس نگران شده‌اند و البته رسانه‌ها به رسم معمول از این اتفاق به‌عنوان دردسر و معضلی تازه برای برانکو و تیمش یاد می‌کنند اما واقعیت این است که باید به رادوشوویچ هم اعتماد کرد و با توجه به خط دفاع قرص و محکم پرسپولیس نگران دروازه تیم در بازی با نفت نبود. البته برای رادو هم این بهترین موقعیت است تا ذهنیت‌های قبلی را نسبت به خودش تغییر دهد و همانطورکه در بازی‌های دوستانه و تمرینات درخشیده به همه هواداران ثابت کند چیزی از بیرانوند کم ندارد.
منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری