اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۷۱۱
بهترین بازیکن ایران از نظر علی پروین و بهترین گلساز فصل قبل لیگ برتر حالا جایش را در ترکیب اصلی تیم پرسپولیس از دست داده و در فاصله باقیمانده تا بازی با صنعت نفت اخبار مربوط به نیمکت نشینی این بازیکن در مسابقه جمعه پررنگ‌تر از احتمال بازی کردنش در ترکیب اصلی است.
۲۰:۳۹ - ۰۴ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| بهترین بازیکن ایران از نظر علی پروین و بهترین گلساز فصل قبل لیگ برتر حالا جایش را در ترکیب اصلی تیم پرسپولیس از دست داده و در فاصله باقیمانده تا بازی با صنعت نفت اخبار مربوط به نیمکت نشینی این بازیکن در مسابقه جمعه پررنگ‌تر از احتمال بازی کردنش در ترکیب اصلی است. در واقع این اخبار آنقدر پررنگ شده که حتی برخی رسانه‌ها خبر از جدایی عالیشاه از پرسپولیس در تعطیلات نیم فصل می‌دهند در حالی که او برای نخستین بار در این فصل بازی را از روی نیمکت شروع کرده است. از طرفی تصور می‌شد امید برای بازی با نفت مصدوم خواهد بود و برانکو راحت‌تر از او چشم می‌پوشد اما این بازیکن مشکلی برای بازی ندارد و اگر در این دیدار هم به عنوان بازیکن اصلی مورد استفاده قرار نگیرد به این نتیجه می‌رسیم که او یا از فرم همیشگی فاصله گرفته یا برانکو با این بازیکن به مشکل برخورده است.

امید عالیشاه بازیکن خاصی به لحاظ اخلاقی است. او به شدت دوست دارد تک ستاره تیمش باشد و از اینکه زیر سایه بازیکن دیگری بماند اصلا خوشش نمی‌آید. سه فصل پیش وقتی صادقیان در پرسپولیس به اوج رسیده بود عالیشاه از اینکه همه احساس می‌کنند همه کاره خط میانی تیم پیام صادقیان است حس خوبی نداشت و به این طرز فکرها پوزخند می‌زد. فصل قبل بهترین فصل امید در پرسپولیس بود. 10 پاس گل داد و 6 گل زد اما در بین بهترین‌های لیگ جایی نداشت . قبل از شروع فصل صحبت‌هایی مبنی بر جدایی‌اش شنیده شد و حتی او با دو سه باشگاه اروپایی از جمله یک تیم بلژیکی مذاکره کرد اما چون پول خوبی نمی‌توانست بگیرد ترجیح داد تا در پرسپولیس بماند.
امید به واسطه درخشش در فصل گذشته به تیم ملی هم رسید اما بعد از دو بار حضور در بازی‌های پیش مقدماتی دیگر هرگز دعوت نشد. برخی گفتند تکروی‌های او و سبک بازی‌اش منجر به نارضایتی کی‌روش از این بازیکن شده و برخی دیگر حضور در بازی جام حذفی برخلاف میل باطنی کی‌روش را دلیل این اتفاق دانستند.
عالیشاه فصل جاری را هم با حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس شروع کرد و تا بازی مقابل استقلال خوزستان بازیکن اصلی برانکو بود اما مشخص نشد چه اتفاقی افتاد که در اهواز بازی را از روی نیمکت شروع کرد و حالا شایعه جدایی‌اش به گوش می‌رسد. اما با یک بررسی دقیق می‌توان به این نتیجه رسید که نیمکت نشین کردن عالیشاه دلایل فنی ندارد و هرچه بوده به خاطر مسائل غیر فنی و غیر فوتبالی بوده است.
عالیشاه در بازی اول مقابل سایپا نمایش ضعیفی ارائه کرد و در دقیقه 77 آن بازی تعویض شداما در سه مسابقه بعد از آن ستاره تیمش بود. امید در مصاف با فولاد همه کار کرد و حتی یک گل زد که از دید داور پنهان ماند. او در تبریز مقابل گسترش فولاد و در تهران مقابل صبای قم نیز یکی از سه بازیکن برتر میدان و تیمش بود و نمره بالایی از کارشناسان گرفت.
در مقطع بعدی بازی‌های لیگ برتر و سه بازی با سه تیم مدعی تراکتورسازی، استقلال و سپاهان هم امید بازیکن اصلی بود. او در تبریز مجال هنرنمایی پیدا نکرد و مثل تیمش بازی متوسطی ارائه کرد اما در شهرآورد باز هم نمایش درخشانی داشت و جزو بهترین‌های میدان بود. اوج درخشش کاپیتان دوم امسال پرسپولیس در این فصل مقابل سپاهان و در اصفهان بود که یک گل زد، یک پاس گل داد و نمایش بی نظیری ارائه کرد تا دوباره همه از کی‌روش بپرسند چرا شماره 2 پرسپولیس جایی در تیم ملی ندارد؟
در مقطع بعدی لیگ اما شرایط برای بهترین گلساز فصل قبل تغییر کرد. در بازی با نفت در روزی که بیشتر بازیکنان پرسپولیس با خودشان فاصله داشتند و تیم برانکو روی فرم نبود عالیشاه بعد از ارائه یک نمایش متوسط در دقیقه 60 از بازی بیرون رفت که این تعویض به مذاق عالیشاه خوش نیامد و اخم‌هایش در هم رفت. هفته بعد اما اتفاق بدتری برای عالیشاه رخ داد. او برای نخستین بار در این فصل نیمکت نشین شد و در دقیقه 71 به بازی رفت که مصدوم هم شد و کاری از پیش نبرد.
با این حساب مشخص است که بیرون ماندن او از ترکیب پیشینه فنی ندارد و دلایلی مثل ناراحتی از تعویض، درگیری با شهاب زاهدی در تمرین و پرخاشگری در جریان تمرینات به عنوان دلایل احتمالی بیرون گذاشتنش شنیده می‌شود که شاید تا این هفته هم تداوم داشته باشد. به هر حال اگر نیمکت نشینی امید در بازی جمعه هم ادامه داشته باشد شایعات درباره آینده او و نگاه برانکو به این بازیکن پررنگ‌تر و جدی‌تر خواهد شد.
منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری