اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۶۳۷
مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان،‌گفت: بعد از اینکه گل زدیم و در شهر خودمان مشغول خوشحالی شدیم از طرف هواداران حریف به سمت‌مان سیب و سنگ پرتاب شد.
۱۵:۳۶ - ۰۴ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| مهدی مومنی در گفت‌وگویی، در مورد تساوی یک بر یک تیمش مقابل پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران، گفت: بازی خوبی بود. در طول هفته خوب تمرین کردیم و کادرفنی نقاط قوت و ضعف حریف را گوشزد کرد. یک نیمه بسیار خوب داشتیم، می‌توانستیم در نیمه اول حداقل دو گل بزنیم که فقط یک‌بار موفق به انجام این کار شدیم. در شروع نیمه دوم حسن بیت‌سعید یک موقعیت خوب داشت که توپ او از بالای دروازه بیرون رفت. اگر این توپ گل می‌شد کار تمام بود.

وی افزود: یک مقدار هم داور دچار اشتباه شد. نمی‌گوم سوت‌هایش از عمد بود اما در برخی صحنه‌ها می‌توانست سوت نزند. از موقعیت‌هایمان بهره نبردیم در کل بازی به تساوی رسید. پرسپولیس هم تیم بسیار خوبی است ما می‌خواستیم در این بازی برنده شویم اما این اتفاق نیفتاد. خیلی خیلی تلاش کردیم چرا که با کسب 3 امتیاز می‌توانستیم رشد خوبی در جدول داشته باشیم متاسفانه نتوانستیم بازی را در بیاوریم.

مهاجم استقلال خوزستان در مورد اتفاقاتی که در جریان مسابقه روی سکوها رخ می‌داد، اظهار داشت: در آخر بازی متوجه شکسته شدن سر تعدادی از هواداران شدیم. گل اول را که زدیم 4-5 سیب و سنگ کنار ما پرتاب شد. نمی‌دانم سیب‌ها را از کجا آورده بودند که در زمین خودمان به سمت ما پرتاب می‌شد.

وی در مورد اینکه چرا این اتفاقات رخ می‌دهد، تصریح کرد: دلیل این مسئله را نمی‌دانم ما در زمین خودمان گل زدیم و در حال خوشحالی بودیم اما با واکنش روبه‌رو شدیم. هوادار هم حق دارد بعد از گل خوردن ناراحت باشد اما پرتاب سیب و سنگ درست نیست.

مومنی در مورد اینکه سنگ‌ها بیشتر از طرف هواداران منتسب به استقلال خوزستان بود و این اتفاق دو طرفه بوده است، خاطرنشان کرد:‌ این حرکات در کل زشت است. هواداران باید به تیم مقابل احترام بگذارند و امیدوارم این اتفاقات از سوی معدود هواداران دیگر تکرار نشود.

وی در مورد اینکه همراه با تراکتورسازی قوی ترین خط حمله را دارند، اظهار داشت: هم بیت‌سعید و هم رحیم زهیوی عملکرد خوبی در فصل جاری داشتند. از شانس بد من در فصل اخیر خیلی موقعیت از دست دادم. شرایط خط حمله تیم خوب است و هافبک‌ها به خوبی تیم می‌رسانند. ما از ابتدای فصل خوب بودیم اما در هفته‌های 4-5 به دلیل مشکلات مالی تمرکزمان بهم ریخت و این مسئله باعث شد در دفاع تیمی عملکرد خوبی نداشته باشیم. خوشبختانه اکنون وضعیت بهتر است و بار دیگر عملکرد قدرتمندی داریم. باید تلاشمان را کنیم تا به بالای جدول برسیم.

مهاجم استقلال خوزستان در مورد مشکلات مالی تیمش و اینکه سیدسیروس پورموسوی اعلام کرده اگر مشکلات حل نشود بعد از بازی ذوب آهن استعفا می‌کنم، اظهار داشت:‌ کادرفنی و مدیریت قول دادند که بعد از بازی با ذوب آهن در این مورد فکر کنند. ما تصمیم گرفتیم در این سه بازی تمام مشکلات را فراموش کنیم. در جدول کمی عقب افتاده بودیم و باید جبران می‌کردیم. قول دادند شرایط بعد از بازی ذوب بهتر شود اما اگر این اتفاق نیفتاد کادرفنی باید تصمیمی بگیرد که چه کاری انجام دهیم. ما تابع تصمیم کادرفنی خواهیم بود که آیا تمرین کنیم یا نه.

وی در مورد دیدار مقابل ذوب آهن در هفته دهم لیگ برتر، اظهار داشت: بعد از بازی با پرسپولیس یکی دو روز استراحت کردیم و سپس تمریناتمان را دنبال کردیم. به فکر سه امتیاز بازی با ذوب آهن هستیم و می‌خواهیم به صدر جدول برسیم.

انتهای پیام/ر

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری