اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۳۰۸
منصوریان از بدو ورودش به استقلال خسرو حیدری و مهدی رحمتی را بازوی خود در استقلال دانست و این روزها اگر سری به کنفرانس‌های خبری این مربی بزنید یک خط در میان یا از رحمتی تعریف می‌کند یا از خسرو حیدری.
۰۴:۲۳ - ۰۳ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| منصوریان از بدو ورودش به استقلال خسرو حیدری و مهدی رحمتی را بازوی خود در استقلال دانست و این روزها اگر سری به کنفرانس‌های خبری این مربی بزنید یک خط در میان یا از رحمتی تعریف می‌کند یا از خسرو حیدری.
در بازی درون تیمی استقلال هم که چند وقت پیش برگزار شد تیم استقلال به دو قسمت تقسیم شد؛ تیم خسرو و تیم رحمتی، یعنی اینکه کاپیتان‌های استقلال در این تیم فراتر از یک کاپیتان نقش دارند و به نوعی نقش مربی تیم را هم ایفا می‌کنند.
اینکه منصوریان در بازی نه چندان حساس جام حذفی بازهم به رحمتی بازی می‌دهد نه دروازه‌بان دوم تیم یا اینکه از خسرو حیدری در بازی با سایپا با وجود مصدومیت استفاده می‌کند یعنی اینکه دایره اختیارات آنها را فراتر از یک بازیکن می‌داند و همه جوره روی این دو بازیکن در تیم حساب بازکرده است.
همین نکته کلیدی هم باعث می‌شود تا این دو بازیکن از اختیارات خود استفاده کرده و در مواقع لزوم وانمود کنند که حتی مصدوم هم نیستند.
با وجود تمام این مسائلی که وجود دارد این روزها یک شایعه دهان به دهان می‌چرخد. شایعه این است: «خسرو با وجود مصدومیت اصرار به بازی دارد برای اینکه جایگاهش در تیم ملی را دوباره به دست آورد.»
با همین شایعات هم پیش‌بینی می‌شود که اتفاق بازی با سایپا در بازی با فولاد هم بیفتد و خسرو حیدری با وجود مصدومیت در ترکیب استقلال قرار بگیرد و این نکته می‌تواند بازهم استقلال را از خواسته خود برای رسیدن به پیروزی
دور کند.
برای مشخص شدن تمام این گمانه‌زنی‌ها چند روزفرصت باقی مانده است و ترکیب یازده نفره استقلال در بازی با فولاد تمام ابهامات را مشخص می‌کند.
منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری