اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۱۹۶
محمد نوری در بازی با فولاد یك پاس گل داد اما به گفته پزشكان تیم مصدومیتش مقابل فولاد تشدید شد و احتمال جابه‌جایی لگن او وجود دارد. او باید صبر كند تا پزشكان جواب قطعی را بدهند و وضعیتش برای بازی با گسترش مشخص شود. نوری در همین رابطه و توقف در دیدار با فولاد گفت‌وگویی انجام داد...
۱۳:۳۶ - ۰۲ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| محمد نوری در بازی با فولاد یك پاس گل داد اما به گفته پزشكان تیم مصدومیتش مقابل فولاد تشدید شد و احتمال جابه‌جایی لگن او وجود دارد. او باید صبر كند تا پزشكان جواب قطعی را بدهند و وضعیتش برای بازی با گسترش مشخص شود. نوری در همین رابطه و توقف در دیدار با فولاد گفت‌وگویی انجام داد.
  • وضعیت مصدومیت‌تان چطور است؟
قبل از بازی با فولاد مصدومیت جزئی داشتم اما در این بازی تشدید شد. منتظر هستم تا جواب MRIبیاید و پزشكان نظر نهایی را بدهند. امیدوارم این آسیب‌دیدگی جدی نباشد و بتوانم بازی كنم.
  • چرا تراكتور نتوانست در خانه فولاد را شكست دهد؟
خودمان هم از شرایط بازی راضی نبودیم اما همیشه شانس در فوتبال دخیل است. مقابل فولاد واقعا از بدشانسی توپ‌هایمان گل نشدند و حریف هم روی دو ضد حمله به گل رسید. طبیعی بود فولاد برای نباختن به تبریز آمده و یك امتیاز هم برایش خوب بود. شاید به همین خاطر شاهد اتفاقاتی در بازی بودیم.
  • منظورتان وقت‌كشی فولادی‌هاست؟ خیلی از بازیكنان به این مساله اشاره كردند.
من نمی‌خواهم از بازیكن خاصی اسم ببرم ولی دقیقا مشكل همین مساله بود. آنها می‌خواستند هرطورشده ما را متوقف كنند و تساوی در تبریز برایشان حكم برد را داشت. البته داور هم در این مساله دخیل بود. جالب است كه در این بازی با وجود این وقت‌کشی‌ها و شش تعویضی که انجام شد و 5باری که پزشکان به داخل میدان آمدند و 4باری که برانکارد آوردند و ... وقت اضافه كم گرفت. به نظرم داور می‌توانست دقیقه وقت اضافه اعلام کند.
  • پس شما هم به داوری انتقاد دارید؟
من نمی‌خواهم زیاد در مورد داوری صحبت كنم اما واقعا در این بازی در خیلی از صحنه‌ها با سوت‌های زیاد سرعت بازی را گرفت.
  • اخراج قلعه‌نویی هم به نظرتان اشتباه بود؟
درباره صحنه اخراج هم باید بگویم چون خودم مصدوم بودم و در آن دقایق روی نیمکت حضور داشتم دیدم که مربی ما حرف بدی به داور نزد. داور روی صحنه‌ای اشتباه کرد و همه اعتراض داشتند. حتی نیمکت‌نشینان تیم فولاد هم به شدت اعتراض کردند و وارد زمین شدند اما داور الکی قلعه‌نویی را اخراج کرد.
  • پاس گلی كه به ادینیو دادید باعث شد موتور گلزنی او هم روشن شود.
ادینیو بازیكن خوبی است اما در این مدت فشار زیادی را تحمل می‌كرد. در بازی قبل هم چند پاس به او دادم اما گل نشدند. خوشحالم با این گل این فشار از روی ادینیو برداشته شد و می‌تواند در بازی‌های آینده راحت‌تر كار كند.
  • تراكتور می‌تواند به صدر جدول برسد؟
در حال حاضر شرایط بازی‌ها خیلی حساس شده و ما هم باید در بازی‌های بعدی این امتیازات و دو مساوی گذشته را جبران كنیم. ما می‌توانیم به صدر جدول برسیم و بچه‌ها همگی تلاش خود را به‌كار می‌بندند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری