اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۰۶۸۶
فرزند پیشکسوت فقید استقلال گفت:اگر مسئولان جلوی این کارها را الان نگیرند فردا کار به جایی می رسد عده ای با کلنگ به جان این سنگ های قبر می افتند.
۱۵:۲۵ - ۱۵ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| امیر مظلومی در گفت و گویی،درباره اتفاق رخ داده بر سر مزار زنده یاد غلامحسین مظلومی اظهار داشت:من امروز مطابق هر پنجشنبه بر سر مزار پدرم رفتم تا فاتحه بخوانم که  با این صحنه تلخ و شوک آور رو به رو شدم.

وی ادامه داد:به هر حال نه برای اینکه بحث پدر من باشد. او به هر حال یک قهرمان ملی بوده و این طور به وی توهین شده است. وقتی به آنجا رسیدم دیدم تعداد زیادی از طرفداران و اهالی فوتبال چه استقلالی و چه پرسپولیسی که معمولا از شهرهای دور و نزدیک می آیند خیلی ابراز ناراحتی کردند.

فرزند سرطلایی آبی ها خاطرنشان کرد:خود من آن عکس را اطلاع رسانی نکردم. مردم خودشان با گوشی های موبال شان عکس گرفتند و گفتند که ما می خواهیم اطلاع رسانی کنیم. به نظر من این اتفاق کار هر کسی بوده آن آدم یک حیوان بوده و قطعا نه استقلالی بوده و نه پرسپولیسی. چون سه تا سنگ قبر دیگر را هم این کار را انجام داده است. مثلا سنگ قبر آ همایون بهزادی، بیوک جدیکار و فکر می کنم رضا احدی.

امیر مظلومی افزود:من پیگیری کردم و ناراحتی خود را به مسئولان بهشت زهرا رساندم و گفتم که باید برای این محل که افراد بزرگی دفن شده اند فکری کنند و این اتفاقات نیفتد. ما چندی پیش هم دیدیم فردی با عکسی که از خودش منتشر کرده بود به مرحوم حجازی توهین کرد.  به نظر من باید تمهیداتی بیندیشند که در قطعه نام آوران و هنرمندان و ورزشکاران، یک نگهبان یا دوربینی بگذارند و کسی نتواند به این افراد بزرگ که آنجا آرمیده اند توهین کند. قرار شده است که مسئولین بهشت زهرا هم پیگیری های لازم را انجام دهند و به ما اطلاع دهند.اگر مسئولان جلوی این کارها را الان نگیرند فردا کار به جایی می رسد عده ای با کلنگ به جان این سنگ های قبر می افتند.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری