اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۹۴۲۹
رییس هیات مدیره پرسپولیس گفت:دلایل شکست در شیراز باید بررسی شود.
۱۹:۳۹ - ۰۹ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| جعفر کاشانی در گفت وگویی،درباره شکست امروز سرخپوشان برابر قشقایی شیراز اظهار داشت: متاسفانه به خاطر مشکل پا و کمر و دردی که داشتم مشغول استراحت بودم و نتوانستم این بازی را تماشا کنم اما این اتفاقات در جام حذفی در تمام نقاط دنیا رخ می دهد به طور مثال در انگلستان تیم رده سومی تیم لیگ برتری را حذف می کند.ما باید باشگاه داشته باشیم و در آن کمیته های مختلف فعال باشند و در آن کمیته ها علل شکست بررسی شود. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا شکست پرسپولیس برابر تیمی که بازیکنانش ماهانه حقوقی ناچیز دریافت می کنند اتفاق مهمی نیست، گفت: هرکسی می تواند ارزیابی خودش را داشته باشد و من به این سوال شما با دیده احترام نگاه می کنم اما این را هم باید در نظر بگیرید که غیبت حتی یک بازیکن تیم تاثیرگذار است. حالا تصور کنید 6 بازیکن اصلی و کلیدی ما حضور نداشتند و این مساله تاثیرات زیادی می گذارد. 

رییس هیات مدیره سرخپوشان درباره این موضوع که پرسپولیسی ها به خاطر حذف از جام حذفی جریمه خواهند شد اذعان داشت: ابتدا باید بررسی هایی صورت بگیرد و بعد از آن نظر بدهیم. شما بدانید که تیم امروز که حریف ما بود آمده بود تا نامی برای خودش پیدا کند و انگیزه بالایی داشت. من به فوتبال فارس و این تیم تبریک می گویم و امیدوارم این پیروزی زمینه ای شود برای رشد فوتبال در این استان . 

کاشانی در پایان با ابراز بی اطلاعی از زمان برگزاری جلسه هیات مدیره پرسپولیس گفت: امروز جمعه است و اطلاعی ندارم که جلسه ما کی برگزار می شود.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری