اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۹۴۰۳
سرمربی تیم قشقایی شیراز گفت:با موجودی خودمان بازی کردیم.
۱۸:۲۹ - ۰۹ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| اصغر اکبری در نشست خبری بعد از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: همه کارهای که در تمیرن کرده بودیم را در زمین انجام دادیم. با موجودی خودمان بازی کردیم. پیش بینی ما نبود که پرسپولیس را ببریم. شیراز چند سالی است که در فوتبال دیده نمی شود. ما به بازیکنان گفتیم که امروز در یک نمایشگاه فوتبال قرار دارید. شما یک مشت فوتبالیست بومی و جوان هستید و آینده این باشگاه را می سازید. می توانید فعل خواستن را انجام دهید.

وی ادامه داد:شما عملکرد تان خوب باشد و وظایفی که به شما محول می شود را خوب انجام دهید، نتایج خودش درست می شود و کارتان گره نمی خورد.قبلا گفته بودم که این بازی برای من استرس زیادی دراد. چون می خواستیم با تیمی بازی کنیم که فراتر از آسیا می باشد. زمانی که 16 سال پیش برانکو به ایران آمد اولین کاری که کرد این بود که بازیکن سالاری را از بین برد.

سرمربی قشقایی خاطرنشان کرد:قبل از بازی به دوستان گفتم کار ما خیلی سخت بود. چون ملی پوشان پرسپولیس نبودند. اگر ملی پوشان این تیم بودند ما نیز نسبت به داشته های مان به مراتب بهتر بازی می کردیم.

وی ادامه داد:بازیکنانی که امروز بازی کردند دوندگی شان بیشتر از پرسپولیسی ها بود. خیلی منظم بازی کردند یازده نفر تبدیل به یک نفر شدند و این یک نفر خیلی با نظم و انضباط بازی کرد. اگر این بازیکنان خودشان را بیشتر باور داشتند گل دوم را در همان نیمه اول می زدیم.

سرمربی قشقایی افزود:خدا را شاکرم که این تیم متعلق به ترک زبانان فارس است. خدا را شاکرم که زمانی که پرسپولیس و استقلال می آیند شیراز شاید تیم های شیرازی 10 درصد تشویق می شدند. اما الان شیراز شده مثل تبریز و خوزستان. ما پتانسیل زیادی در فوتبال داریم اما منابع مالی ما کافی نیست.دکتر نجف پور به تنهایی زحمت می کشد. سه سال بعد قشقایی در فوتبال و در لیگ برتر آقایی می کند.

اکبری دربارهداوری گفت:نمی خواهم در باره داوری صحبت کنم. به بازیکنان هم گفتم به داور فشار نیاورید. همانطور که بازیکن اشتباه می کند داور هم ممکن است اشتباه کند.حتی در لیگ دو هم داوری به ضرر ما بود اما صدای آنها در نمی آمد چون به آنها گفته بودم اعتراض نکنند.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری