اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۹۳۹۵
قهرمان اسبق کشتی جهان گفت: وظیفه خودم دانستم امروز از پورحیدری عیادت کنم.
۱۸:۱۳ - ۰۹ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| علیرضا حیدری در گفت وگویی،درباره حضورش در بیمارستان ایرانمهر وملاقات با منصور پورحیدری پیشکسوت باشگاه استقلال تهران اظهار داشت: من به این فرد بزرگ علاقه مند هستم و امروز نه به خاطر بحث فوتبال بلکه به خاطر شخصیت بزرگ خودش تصمیم گرفتم به بیمارستان بروم و این وظیفه ام بود.

وی افزود: همه می دانند که من فوتبالی نیستم اما یکسری آدم ها در ورزش حضور دارند که ارزشی هستند. پورحیدری یکی از آن افراد است.

حیدری در پاسخ به این سوال که با توجه به آنکه پیش از این از مرحوم ناصر حجازی و مرحوم رضا احدی عیادت کرده بود استقلالی است، بیان داشت: خیر. برای من فرقی ندارد. من علی دایی و مهدی مهدوی کیا را هم خیلی دوست دارم. فوتبال سفره گسترده ای دارد که خیلی ها از کنار آن بهره می برند اما آدم هایی هستند که به هر قیمتی حاضر نیستند زیر بار مسایلی بروند. افرادی که امروز از آنها نام بردم کسانی هستند که دارای شخصیت بزرگی هستند به همین دلیل وظیفه خودم دانستم امروز از پورحیدری عیادت کنم.منالبته در روزهای گذشتهمنصورخان را ندیده بودم که بگویم حال عمومی اش نسبت به قبل بهتر است یا بدتر اما ایشان به من خیلی محبت داشتند و از ته قلبم آرزو می کنم هرچه زودتر بستر بیماری را ترک کنند.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری