اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۹۱۱۶
مهرداد كفشگری از جمله كسانی است كه هنوز روی صفحه شخصی خود عكس هادی نوروزی را گذاشته است...
۱۰:۴۶ - ۰۸ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| مهرداد كفشگری از جمله كسانی است كه هنوز روی صفحه شخصی خود عكس هادی نوروزی را گذاشته است و به قول خودش هنوز باورش نمی‌شود كه هادی دیگر در قید حیات نیست. كاپیتان سابق تیم پرسپولیس در خصوص شرایط خود و سالگرد هادی نوروزی با همشهری ورزشی به گفت‌وگو پرداخت.
  • شرایط پدیده را چطور می‌بینی؟
تیم ما شرایط بسیار خوبی دارد اما در این مدت ما نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم و از طرفی هم در چند ماهه اخیر مصدومیت‌های زیادی گریبان تیم ما را گرفت و به همین دلیل نتوانستیم فوتبال خودمان را به نمایش بگذاریم. امیدوارم بعد از تعطیلات بتوانیم نتایج خوبی را كسب كنیم.
  • فكر می‌كنی پدیده می‌تواند در این فصل در نیمه بالای جدول قرار بگیرد؟
چرا كه نه، ما تیم خوبی داریم و فوتبال خوبی بازی می‌كنیم. امیدوارم بتوانیم همین طور منظم بازی كنیم و مطمئن باشید در این فصل می‌توانیم در نیمه بالای جدول قرار بگیریم و امیدوارم كه بدشانسی هم دست از سر ما بر دارد.
  • بعد از جدایی از پرسپولیس توانستی شرایط خوبی را در این تیم به دست بیاوری؟
من تمام تلاش خودم را انجام داده‌ام تا شرایط خوبی را به دست بیاورم و تلاش می‌كنم بتوانم به پدیده كمك كنم و امیدوارم كه توانسته باشم در كارم موفق بوده باشم.
  • در ابتدای فصل قصد داشتی از پدیده جدا شوی. آیا در نیم فصل این كار را انجام خواهی داد؟
نه، من با این تیم قرارداد دارم و به همین دلیل تا پایان قراردادم در این تیم خواهم ماند و مشكلی هم از این بابت ندارم و خوشحال هستم كه در پدیده بازی می‌كنم.
  • سالگرد هادی نوروزی نزدیك است.
بله، واقعا باید بگویم كه من هنوز هم باورم نمی‌شود كه هادی را از دست داده‌ام و باید اعتراف كنم كه تا آمدم با این موضوع یعنی از دست دادن هادی كنار بیایم نمی‌دانم كی یك سال شد.
  • برای سالگرد هادی می‌روی؟
چرا نروم. او بهترین دوست من بوده است و مطمئن باشید برای سالگرد هادی خواهم رفت.
  • بازیكنان پرسپولیس اما نمی‌توانند در سالگرد هادی حضور داشته باشند.
این دست خودشان نبوده و مطمئن باشید اگر بازیكنان پرسپولیس می‌توانستند با سر به كپورچال می‌آمدند و من آنها را درك می‌كنم و مطمئن هستم كه به زودی این كار را انجام خواهند داد.
  • شنیده‌ای كه باشگاه پرسپولیس هنوز طلب هادی را نداده است.
من واقعا نمی‌دانم قضیه چیست اما فقط باید این را بگویم كه هادی 8 سال برای پرسپولیس زحمت كشید و باید حق او را پرداخت كنند.
  • خاطره‌ای از هادی داری؟
من خاطرات زیادی از هادی دارم اما قشنگ‌ترین خاطره من با او روزی بود كه به من گفت كه می‌خواهد چهارمین گل خود را به استقلال بزند و با هواداران هم هماهنگ كرده بود كه بعد از گل زدن در داربی شادی ویژه‌ای را با او انجام دهند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری