اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۹۱۱۴
كاپیتان فصل گذشته سرخپوشان این روزها فقط تمرین می‌كند و به قول خودش می‌خواهد تا نیم فصل استراحت كند...
۱۰:۴۳ - ۰۸ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| كاپیتان فصل گذشته سرخپوشان این روزها فقط تمرین می‌كند و به قول خودش می‌خواهد تا نیم فصل استراحت كند. رضا نورمحمدی جزو كسانی بود كه رابطه نزدیكی با هادی نوروزی داشت و هنوز مرگ هادی را باور نكرده است. نورمحمدی در باره شرایط خودش و سالگرد هادی نوروزی با همشهری ورزشی به گفت‌وگو پرداخت.
  • از شرایط خودت بگو.
در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارم و تلاش می‌كنم آمادگی خودم را حفظ كنم تا در شروع نیم فصل به یكی از تیم‌های لیگ برتری بپیوندم و به همین دلیل در حال حاضر تمرینات اختصاصی خودم را دنبال می‌كنم تا در شرایط خوبی قرار داشته باشم.
  • در نهایت از سیاه‌جامگان جدا شدی.
بالاخره یكسری مسائل وجود داشت كه من تصمیم گرفتم از این تیم جدا شوم و اتفاقا بدون هیچ مشكلی هم قراردادم را فسخ كنم و به همین دلیل از تیم جدا شدم و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌كنم.
  • اما گویا مشكلت با سیاه‌جامگان به خاطر مسائل مالی بود.
بله، بخش عمده مشكلات من و دلیل اصلی جدا شدنم از سیاه‌جامگان مسائل مالی بود.
  • در حال حاضر چه پیشنهاداتی داری؟
من از یك تیم لیگ برتری و یك تیم لیگ یكی پیشنهاد دارم و احتمالا در نیم فصل به یكی از این دو تیم خواهم پیوست كه البته به دنبال این هستم تا در لیگ برتر بازی كنم.
  • در گذشت هادی نوروزی یك‌ساله شد.
واقعا هنوز نتوانسته‌ام این موضوع را باور كنم و قطعا برای سالگرد هادی نوروزی راهی مازندران خواهم شد تا در مراسم او حضور داشته باشم.
  • بازیكنان تیم پرسپولیس در این مراسم حضور ندارند.
بالاخره این تصمیمی است كه سازمان لیگ گرفته است و به همین دلیل بازیكنان پرسپولیس نمی‌توانند در این مراسم حضور پیدا كنند. امیدوارم بعد از بازی در جام‌حذفی راهی شمال شوند تا با خانواده هادی دیدار كنند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری