اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۸۹۷۱
علیرضا بیرانوند بهترین روزهای زندگی‌اش را می‌گذراند. او طی هفت هفته به جایگاهی شایسته در پرسپولیس دست پیدا كرده و البته پیراهن شماره یك تیم ملی را هم به دست آورده است...
۱۶:۰۸ - ۰۷ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| علیرضا بیرانوند بهترین روزهای زندگی‌اش را می‌گذراند. او طی هفت هفته به جایگاهی شایسته در پرسپولیس دست پیدا كرده و البته پیراهن شماره یك تیم ملی را هم به دست آورده است. حالا قرمزهای پایتخت بعد از سال‌ها صاحب گلری شده‌اند كه دیگر دست و دل‌شان را نمی‌لرزاند و اگر هم قرار باشد گلی بخورد، روی شوت استثنایی بازیكنی مثل حاج‌صفی است، نه پاس به عقب مدافع خودی! سوشا مكانی در دو سال گذشته آن‌قدر گل مفت و عجیب‌وغریب در پرسپولیس خورده كه امروز هواداران این تیم، حتی خروج‌های عادی و ساده بیرانوند را هم روی چشم می‌گذارند! به هر حال بیرانوند تا اینجا خوب كار كرده و اگر قدر خودش را بداند شاید تا مدت‌ها در جایگاه مطلوب فعلی باقی بماند.
  • دو گل در ازای شش گل
علیرضا بیرانوند در هفت حضور اولش درون دروازه پرسپولیس، تنها دو گل دریافت كرده كه آمار بسیار خوبی است. این عملكرد به ویژه زمانی ارزشمندتر به نظر می‌رسد كه آن را با آمار سال گذشته سوشا مكانی مقایسه كنیم. گلر فصل گذشته قرمزها اگرچه در نیم‌فصل اول روزهای بهتری داشت و هنوز خبری از حواشی زندگی شخصی‌اش نبود اما در همان بازه زمانی هم عملكردش قابل قیاس با بیرانوند نیست. مكانی در هفت بازی اول فصل گذشته‌اش برای پرسپولیس، شش گل دریافت كرد كه البته دو تای آنها از روی نقطه پنالتی بود. او دو گل از ذوب‌آهن، دو گل از سایپا، یك گل از صبا و یك گل هم از استقلال تهران دریافت كرده بود. حالا اما بیرانوند در هفت بازی اول فقط دو گل خورده تا نه تنها یك سبقت اساسی از مكانی گرفته باشد، بلكه به بالانشینی زودهنگام پرسپولیس در جدول هم كمك كند.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
فقط مسی وبیرانوند
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
عایه این بیرانوند بهترینه ممنون به خاطر مطلب لطفا بیشتر درمورد بیرانوند بزارید
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری