اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۸۹۶۲
رسول خطیبی، سرمربی ماشین‌سازی بعد از بازی با نفت تهران و باخت در این دیدار به خاطر عصبانیت شدید اعلام كرد ‌دیگر در كنفرانس‌ها شركت نمی‌كند. از سوی دیگر او به قرعه‌كشی جام حذفی و شرایطی كه برای تیم‌های تبریزی به وجود آمده اعتراض داشت...
۱۵:۱۵ - ۰۷ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| رسول خطیبی، سرمربی ماشین‌سازی بعد از بازی با نفت تهران و باخت در این دیدار به خاطر عصبانیت شدید اعلام كرد ‌دیگر در كنفرانس‌ها شركت نمی‌كند. از سوی دیگر او به قرعه‌كشی جام حذفی و شرایطی كه برای تیم‌های تبریزی به وجود آمده اعتراض داشت. خطیبی كه در چند روز گذشته مورد حمایت مدیران ماشین‌سازی قرار گرفته امیدوار است بتواند در هفته‌های آینده نتایج خوبی بگیرد تا دیگر شایعات كنارگذاشتنش از تیم مطرح نشود. او در مورد شرایط تیمش گفت‌وگویی انجام داد.
این روزها مسئولان ماشین‌سازی از شما حمایت كردند. با این شرایط فكر می‌كنید ماشین‌سازی در هفته‌های آینده بتواند نتیجه بگیرد؟
اول از مسئولان باشگاه به خصوص آقای سهرابی تشكر می‌كنم. ایشان نشان داد یك مدیر نمونه است و من هم باید به قولی كه داده‌ام عمل كنم. امیدوارم در هفته‌های آینده بتوانیم نتایج خوبی بگیریم چون از لحاظ فنی مشكلی نداریم. هنوز 7هفته از لیگ گذشته و هواداران ماشین‌سازی خیال‌شان راحت باشد كه من به قولم عمل می‌كنم.
  • منظورتان قول تك رقمی شدن است؟ فكر می‌كنید این اتفاق در اولین سال حضورتان در لیگ برتر بیفتد؟
چرا این اتفاق نیفتد؟ ما بازیكنان بزرگی مانند آندرانیك تیموریان و پیام صادقیان را داریم. بازیكنان تیم خوب هستند و هواداران زیادی در تبریز داریم كه از تیم حمایت می‌كنند. ما شخصیت یك تیم لیگ برتری را داریم. دقیقا منظورم قول تك رقمی شدن است و من پای حرفم هستم. من از باخت‌هایی كه اول فصل به دست آوردیم ناراحت نیستم چون فرصت جبران داریم تا در هفته‌های آینده نتایج خوبی بگیریم.
  • هنوز هم به داوری‌ها اعتراض دارید؟
من هرچقدر حرف بزنم فایده ندارد و فقط می‌گویم ماشین‌سازی از داوری ضرر كرده است. از آقای كامرانی‌فر می‌خواهم به وضعیت داوری‌ها بیشتر توجه كنند. در همین بازی با نفت یك گل صحیح ما را مردود اعلام كردند و بازیكن آسیب دیده داشتیم و نتوانستیم نتیجه بگیریم.
  • ظاهرا قرار است یك مهاجم خارجی جذب كنید. تیم شما ضعف گلزنی دارد؟
ما ضعف گلزنی نداریم و فقط می‌خواهیم تیم‌مان را تقویت كنیم. می‌خواهیم یك جای خالی تیم‌مان را با مهاجم خارجی پر كنیم. البته در این چند بازی مشكلاتی ماننداخراج‌های پاكدل داشتیم اما دیگر این مشكلات پیش نمی‌آید تا نتیجه بگیریم.
  • مردم تبریز به قرعه‌كشی جام حذفی اعتراض داشتند و شما هم به این مساله اعتراض كرده بودید.
درست است من اعتراض كردم چون عدالت رعایت نشد.كسی به فوتبال آذربایجان فكر نمی‌كند. من بعد از قرعه‌كشی هم گفته بودم كه سوگلی‌های پایتخت را جدا کرده‌اند و چهار تیم تبریزی را در یک گروه انداخته‌اند. این موضوعی است که حتی مدیران ما نیز به آن فکر نکرده‌اند. این قرعه‌كشی فقط به نفع تیم‌های تهرانی است ‌ولی اعتراض ما چه فایده‌ای دارد. بازی‌ها از پنجشنبه و جمعه بدون توجه به این مساله آغاز می‌شود.
  • تعطیلات لیگ چقدر به ضرر تیم شما شده؟
در هیچ کجای دنیا شاهد چنین تعطیلاتی نیستیم اما در ایران چنین اتفاقاتی می‌افتد و حالا هم برای اینکه صدای اعتراض مربیان را بخوابانند می‌گویند که جام حذفی را برگزار می‌کنیم و فکر می‌کنم این گفته‌ها نشان می‌دهد فوتبال ما اصلا حرفه‌ای نیست.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین