اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۸۸۰۳
رامین رضاییان روزی كه تصمیم گرفت از تركیه به پرسپولیس برگردد، هرگز فكرش را نمی‌كرد كه این‌طور با بی‌توجهی برانكو روبه‌رو شود...
۱۹:۰۱ - ۰۶ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| رامین رضاییان روزی كه تصمیم گرفت از تركیه به پرسپولیس برگردد، هرگز فكرش را نمی‌كرد كه این‌طور با بی‌توجهی برانكو روبه‌رو شود. سرمربی پرسپولیس درست چند هفته قبل مهدی طارمی تازه از سفر برگشته را با آغوش باز پذیرفته و خیلی زود هم به او میدان داده بود تا دوباره در نوك خط حمله برای پرسپولیس بازی كند. اما برای رامین رضاییان این ماجرا به شكل متفاوتی پیش رفت. او در شرایطی به پرسپولیس پیوست كه برانكو به‌خاطر رفتارش در ابتدای فصل و تلفن‌هایی كه بی‌پاسخ می‌ماند به‌شدت از دست او ناراحت بود. از طرفی حسین ماهینی هم یكی از بهترین فصل‌های فوتبالی خود را سپری می‌كند و به همین دلیل خود رامین رضاییان هم می‌دانست كه به سرعت به تركیب بازنخواهد گشت. اما فكرش را هم نمی‌كرد كه تا این حد از تركیب پرسپولیس و حضور در لیگ‌برتر دور بماند.
اما اتفاقات 3هفته آخر لیگ باعث ناراحتی شدید رامین شد و او اگرچه در صفحه شخصی‌اش سعی كرده شرایط را آرام نشان بدهد اما همه می‌دانند كه از شرایط موجود به‌شدت ناراحت است. مدافع پرسپولیس خوب می‌داند كه با شرایط موجود حتی دعوت شدنش به تیم ملی هم فقط و فقط به‌خاطر حمایت یكجانبه كی‌روش است و چه بسا با ادامه این شرایط ستاره فصل گذشته پرسپولیس دیگر به اردوی تیم ملی دعوت نشود و به‌راحتی آب خوردن جام‌جهانی را از دست بدهد. این اتفاقات باعث شده رامین رضاییان این روزها اصلا خوشحال نباشد و حتی این ناراحتی در تمرینات تیم ملی هم خودش را نشان بدهد.
در این شرایط شنیده می‌شود رامین رضاییان صحبت‌هایی را با مدیر برنامه خود انجام داده تا در صورت ادامه این روند در نیم‌فصل از پرسپولیس جدا شود. او كه قراردادی دوساله با سرخپوشان دارد، تصمیم گرفته حتی اگر به‌صورت قرضی هم شده به تیمی خوب برود كه بتواند دوباره فرصت حضور در میدان را پیدا كند. رضاییان قصد دارد به هر ترتیبی كه شده همچنان انتخاب اول كی‌روش در دفاع راست باشد و رویای بازی كردن در روسیه را به واقعیت تبدیل كند.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پرسپولیس رضاییان
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مهدی
United States of America
سه‌شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰
حتی اگه بازی نکند نباید از پرسپولیس برود تازه اول لیگ است کدام تیم بهتر از پرسپولیس؟
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین