اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۸۵۲۶
سینا عشوری، هافبك دفاعی تراكتورسازی تیمش را یكی از مدعیان جدی قهرمانی می‌داند ولی معتقد است كه رسیدن به این عنوان آسان نیست و تراكتورسازی فصل سختی را درپیش دارد. عشوری درمورد بازی با سیاه‌جامگان، آینده تراكتورسازی و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ می‌دهد..
۱۳:۲۳ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| سینا عشوری، هافبك دفاعی تراكتورسازی تیمش را یكی از مدعیان جدی قهرمانی می‌داند ولی معتقد است كه رسیدن به این عنوان آسان نیست و تراكتورسازی فصل سختی را درپیش دارد. عشوری درمورد بازی با سیاه‌جامگان، آینده تراكتورسازی و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ می‌دهد.
  • نظرت درمورد بازی با سیاه‌جامگان چیست؟
بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و البته به بازیكنان سیاه‌جامگان هم تبریك می‌گویم چون آنها تیم خوبی هستند. ما از فرصت‌ها استفاده كردیم و می‌توانستیم چند گل دیگر هم بزنیم.
  • قبول داری گل دقایق ابتدایی تراكتورسازی خیال شما را راحت كرد؟
ما در بهترین زمان ممكن گل زدیم و این به‌خاطر توانایی محمد ابراهیمی بود كه پنالتی گرفت و ایرانپوریان هم به بهترین شكل گل اول را زد. از هواداران تشكر می‌كنم كه ما را حمایت كردند و امیدوارم قهرمانی را به آنها هدیه بدهیم.
  • درمورد تعطیلی لیگ چه صحبتی داری؟
این تعطیلی‌ها به فوتبال ما ضربه می‌زند. من به‌عنوان یك بازیكن نباید زیاد درمورد این چیزها صحبت كنم ولی تیم‌ها در این شرایط مجبور هستند دوباره بدنسازی كنند و این موضوع احتمال آسیب‌دیدگی بازیكنان را بیشتر می‌كند. این تعطیلی‌ها برای فوتبال ما خوب نیست.
  • ظاهرا محمد ایرانپوریان قرار نیست ضربات پنالتی را خراب كند!
درمورد ایرانپوریان فقط یك جمله می‌گویم. او در این فوتبال به حقش نرسیده است و بدون چون و چرا باید مدافع ثابت تیم ملی در سمت راست باشد؛ راست تیم ملی باید برای او باشد. ایرانپوریان واقعا در پست خودش بهترین است و امیدوارم كادرفنی تیم ملی نگاه ویژه‌ای روی این بازیكن داشته باشند. من باید یك تشكر ویژه هم از تمامی نفرات خط دفاعی داشته باشم كه به تیم ما كمك می‌كنند.
  • عملكرد خودت را در لیگ امسال چطور ارزیابی می‌كنی؟
بعد از مصدومیتی كه داشتم خیلی تلاش كردم تا به‌خوبی برگردم. البته می‌توانم بهتر از این هم باشم و باید خیلی تمرین كنم، می‌دانم كه انتظارات هواداران و كادرفنی بالاست.
  • امسال قهرمان می‌شوید؟
ما هیچ هدفی جز قهرمانی نداریم ولی باید بگویم كه هنوز هیچ كاری انجام نداده‌ایم و برای قهرمان شدن باید سختی بكشیم. ما باید در زمین مسابقه نشان دهیم كه لایق قهرمانی هستیم.
  • اصلی‌ترین رقیب تراكتورسازی برای قهرمانی چه تیمی است؟
فعلا پرسپولیس رقیب اصلی ماست اما در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و باید دید در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری