اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۸۳۳۷
برانكو بالاخره زیر بار رفت تا بدون ملی‌پوشانش در جام‌حذفی شركت كند. علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد ‌‌انصاری، رامین رضاییان، مهدی طارمی و وحید امیری 6بازیكنی هستند كه به‌خاطر حضور در اردوی تیم ملی نمی‌توانند پرسپولیس را در اولین بازی جام حذفی مقابل قشقایی شیراز همراهی كنند...
۱۵:۳۶ - ۰۴ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| برانكو بالاخره زیر بار رفت تا بدون ملی‌پوشانش در جام‌حذفی شركت كند. علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد ‌‌انصاری، رامین رضاییان، مهدی طارمی و وحید امیری 6بازیكنی هستند كه به‌خاطر حضور در اردوی تیم ملی نمی‌توانند پرسپولیس را در اولین بازی جام حذفی مقابل قشقایی شیراز همراهی كنند. بنابراین سرمربی سرخپوشان به‌ناچار تیم خود را با تركیبی متفاوت به مصاف رقیب شیرازی خواهد فرستاد. این تركیبی است كه به احتمال زیاد جام‌حذفی را برای سرخپوشان آغاز خواهد كرد.

رادوشویچ هیگوئیتا
دروازه‌بان كروات پرسپولیس كه در تمرینات به‌خاطر حركات عقرب هیگوئیتا به این نام معروف شده در دیدار برابر قشقایی شیراز بالاخره فرصت بازی را به دست می‌آورد تا به شكل‌های دیگری هم عرض‌اندام كند.

تغییرات در خط دفاعی
عمده‌ترین تغییرات برانكو در دیدار برابر قشقایی در خط دفاعی تیمش خواهد بود. جایی كه در غیاب سیدجلال و انصاری، سرمربی پرسپولیس حسین ماهینی را به دفاع میانی می‌برد تا در كنار پلی‌یانسكی بایستد و صادق محرمی جوان و ربیع‌خواه دو دفاع كناری سرخپوشان خواهند بود.

خط میانی با كمترین تغییر
برانكو در این بازی خیالش از خط هافبك خود راحت است. او كامیابی‌نیا، مسلمان و احمدزاده را سر جای خودشان دارد و نوراللهی را هم جایگزین عالیشاه خواهد كرد.

علیپور و عالیشاه به یاد درخشان
در خط حمله علی علیپور و امید عالیشاه بازی می‌كنند تا به یاد دوران حمید درخشان در دو فصل پیش بار دیگر زوج خط حمله پرسپولیس را در این بازی تشكیل دهند.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
جواد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰
بهترین تصمیم تصمیم سرمربی هست وباید احترام گذاشت
جواد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰
بهترین تصمیم تصمیم سرمربی هست وباید احترام گذاشت
حسین
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
کارپروفسورحرف نداره....6
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری