اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۷۵۵۹
سرپرست تیم سپاهان گفت:این نظر تماشاگران است که دروازه بان ما ضعف دارد، نظر ما این است که این دروازه بان هم عالی است.
۲۰:۲۷ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| مهدی اخوان پس از بازی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت:ما هم موقعیت داشتیم و اگر توپ های ما گل می شد بازی را برده بودیم.دو سه بازیکن ما جوان هستند و تاکنون با این تعداد تماشاچی بازی نکرده بودند و تحت تاثیر تماشگر بودند.

وی در خصوص شجاع خلیل زاده که شائبه پرسپولیسی شدنش بود و عملکرد ضعیفش در این مسابقه بیان داشت: این بازیکن بهترین دفاع تیم است و بازیکن بسیار خوبی است.

سرپرست سپاهان در خصوص نوسان تیم گفت: صد در صد باید بهتر از این شویم. باید بهتر از این شویم و در آینده خیلی خوب می شویم. یکی از بدی های لیگ این است که تا بیاییم جا بیفتیم لیگ تعطیل می شود.

وی درباره اینکه آیا بازیکن جدیدی به تیم اضافه می شود یا نه اظهار داشت: ما الان داریم خوب کار می کنیم. همانطور که باخت هست، برد هم هست. تیم ما خیلی خوب است. ما نیاز به بازیکن جدید نداریم. همین ها خوب هستند. جوان هستند و همه خوب هستند. این بازیکنان یکی از یکی بهتر هستند.

وی در خصوص دروازه بان سپاهان و اعتراض هواداران به عملکرد او گفت: این نظر تماشاگران است که دروازه بان ما ضعف دارد، نظر ما این است که این دروازه بان هم عالی است. ایراد می گیرند که چرا زاویه بسته گل خورد. حالا اگر آنطرف دروازه بان می زدند می گفتید چرا از اونطرف گل خورد.

سرپرست تیم سپاهان در خصوص داوری گفت: داوری خوب بود و هیچ مشکلی  نداشت.

اخوان درباره پیش بینی اش از جایگاه سپاهان در این فصل بیان داشت: باید حقیقت را قبول کرد. ما می خواهیم بهتر از پارسال باشیم. قهرمانی مشکل است اما ما باید جزو چهار تیم باشیم.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری