اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۶۹۲۶
هواداران فوتبال در اسپانیا بعد از باخت منچستریونایتد مقابل واتفورد با آقای خاص شوخی کردند.
۱۱:۴۳ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز|
این روزها تنها هواداران منچستریونایتد نیستند که به عنوان منتقد ژوزه مورینیو عمل کرده و از «آقای خاص» به خاطر نتایج ضعیف در لیگ برتر و لیگ اروپا انتقاد می‌کنند.

بلکه حتی در خارج از انگلیس و جایی مثل اسپانیا نیز علاقمندان به توپ گرد، وضعیت این مربی بحث‌انگیز پرتغالی را کاملا زیر نظر داشته و کوچکترین حرکات وی را زیر نظردارند.

به همین دلیل روز گذشته وقتی یونایتد‌ها 3 بر یک از واتفورد شکست خوردند، فوتبال‌دوستان اسپانیایی با حضور گسترده در شبکه‌های مجازی با این مربی، شوخی کردند.

آنها با ترسیم تصاویری اینچنین سر به سر این مربی بحث‌انگیز گذاشتند:

 

با این تصویر ترکیبی که از چهره لویی فان‌خال، سرمربی هلندی فصل گذشته تیم گرفته شده، گروهی عنوان کردند آقای خاص همان راه ناکامی مسئول فنی سابق را در پیش گرفته است.

 

در ارتباط با این تصویر عنوان شد که واتفوردی‌ها از 30 سال قبل در حسرت شکست دادن یونایتد‌ها بودند تا این که مورینیو سکاندار تیم اسبق سرآلکس فرگوسن شد و پیروزی واتفورد رخ داد!

 

با این تصویر یک کاربر عنوان کرد پوگبا، که توسط مورینیو به عنوان گران‌قیمت‌ترین بازیکن جهان خریداری شد، 4 بازی انجام داده، هیچ گلی نزده، همینطور هیچ پاسی نداده اما 14 مرتبه مدل موی‌اش را عوض کرده است!

با این تصویر عنوان شد که مورینیو به جای آنکه به فکر کسب پیروزی‌های متوالی باشد، به فکر یاد دادن فوتبال در کلاس درس به گران‌قیمت‌ترین بازیکن کنونی جهان یعنی پوگبا است.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری