اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۵۸۹
دومین شب از اولین دور رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی برگزار می‌شود که در مهم‌ترین‌ بازی‌ها رئال مادرید پذیرای اسپورتینگ پرتغال است و سویا در زمین یوونتوس به میدان می‌رود.
۰۴:۴۷ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| دومین شب از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پس از طوفان امشب، در حالی کلید می‌خورد که بسیاری از تیم‌ها دچار ویروس فیفا بوده و برخی ستارگان کلیدی توان همراهی تیمشان را در این مرحله ندارند.

امشب در مهمترین و شاید دیدنی‌ترین بازی، پاری‌سن‌ژرمن میزبان آرسنال است و بارسلونا از سلتیک اسکاتلند پذیرایی خواهد کرد.

در مهمترین بازی‌های فردا شب، رئال مادرید از گروه F میزبان اسپورتینگ پرتغال است و از گروه H یوونتوس به مصاف سویا می‌رود.

گروه E

در این گروه بایر لورکوزن میزبان زسکا مسکو است و تاتنهام هاتسپر از موناکو پذیرایی خواهد کرد. موناکو فرانسه که رادامل فالکائو و موتینیو را در ترکیب خود دارد در صورت عبور از سد تیمی مثل تاتنهام تا حدود زیادی بابت صعود از گروهش امیدوار خواهد شد. لئوناردو ژاردیم پرتغالی از موناکو فرانسه تیمی مدعی و آماده ساخته و آماده نبرد تاکتیکی با همتای خود، مائوریسیو پوچتینو آرژانتینی است.

گروه F

در این گروه لخیا (لژیا) ورژاوا میزبان بروسیادورتموند است، دورتموند رویس را به خاطر آسیب دیدگی در اختیار ندارد و در دیگر بازی رئال مادرید از اسپورتینگ پرتغال پذیرایی خواهد کرد. رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید برای حضور در این دیدار مهم اعلام آمادگی کامل کرده و می‌خواهد به تعداد گل‌های اروپایی خودش اضافه کند.

گروه G

در این گروه پورتو پرتغال به سنگربانی ایکر کاسیاس میزبان اف.سی کپنهاگن است و کلوب بروژ بلژیک از لسترسیتی انگلیس پذیرایی خواهد کرد. بروژ خاطره خوشی از مصاف با انگلیسی‌ها ندارد، آنها دو شکست 4 بر صفر و همین طور 3 بر یک را برابر منچستریونایتد تجربه کرده‌اند و از نیوکاسل و بیرمنگام و تاتنهام نیز شکست خورده‌اند. این بار اما لستر سیتی برابر این تیم قرار می‌گیرد، تیمی مرموز که فصل گذشته عالی بوده و در این فصل نه چندان خوب!

آخرین باری که لستر در اروپا بازی کرده به سال 2001 باز می‌گردد، زمانی که این تیم یک زنگ تفریح در لیگ اروپا بود اما روباه‌های رانیه‌ری این بار برای حضور در جمع بزرگان مصمم به نظر می‌رسند.

گروه H

در این گروه یوونتوس از سویا پذیرایی خواهد کرد و المپیک لیون فرانسه به مصاف دیناموزاگرب خواهد رفت. سویا در سال 2015 یوونتوس را یک بر صفر شکست داد و البته در بازی برگشت دو بر صفر شکست خورد. (با گل‌های آلوارو موراتا و سیمونه ساسا)

تیم آندلوسی، به هدایتگری خورخه سامپائولی برای تفریح به میدان اروپایی نیامده اند و خیال شگفتی سازی دارند.

انتهای پیام/ک

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین