اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۴۹۳۵
تراکتورسازی این فصل در حالی پذیرای پرسپولیس خواهد بود که به مراتب تیمی تهاجمی تر از حریف نشان داده است.
۱۰:۳۴ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| فصل گذشته پرسپولیس تهاجمی ترین بازی را در بین تیم های حاضر در لیگ برتر ارایه می داد و در نهایت هم عنوان بیشترین گل زده را به خود اختصاص داد. اما این فصل و حداقل تا هفته چهارم تراکتورسازی در تعداد گل های زده از پرسپولیس پیشی گرفته است.


تراکتورسازی تبریز در 4 بازی گذشته 7 گل زده و این یعنی معدل گل 1.75 در هر بازی. در حالی که پرسپولیس 4 گل زده. یعنی هر بازی یک گل. البته باید به این نکته اشاره کرد پرسپولیس تا به این جای کار تنها یک گل خورده و صاحب بهترین خط دفاعی است در حالی که دروازه تیم تراکتورسازی تبریز تا به این جای کار 3 بار باز شده است.


بالا رفتن قدرت تهاجمی تیم تراکتورسازی به نسبت فصل گذشته بی شک به خاطر حضور بازیکنان چون کرار جاسم و ادینهو در ترکیب تیم است. از سویی پرسپولیس که فصل گذشته در دفاع ضعف های عمده ای داشت با جذب یک دروازه بان خوب به نام علیرضا بیرانوند و تغییرات در خط دفاعی این نقطه صعف را تبدیل به نقطه قوت کرد.


بی شک بازی دو تیمی که یکی خط حمله خوبی دارد و یک خط دفاع می تواند تماشاگر را به وجد بیاورد با این توضیح که البته تیم پرسپولیس هم در ارایه بازی های تهاجمی در هفته های سپری شده نمره قبولی گرفته و گل های کم این تیم به خاطر هدر دادن موقعیت هاست نه مهیا نکردن موقعیت ها.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری