اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۴۷۲۲
مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول گفت: بی‌حرمتی به اهالی رسانه را برنمی‌تابیم.
۱۶:۳۳ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| فریبرز محمودزاده در گفت و گویی، در مورد کتکاری یکی از اعضای کادر فنی تیم بادران تهران با تصویربردار تلویزیونی برنامه لیگ یک گفت: من بعد از اینکه از موضوع با خبر شدم با ناظر مسابقه تماس گرفتم و ظاهرا مسئول تدارکات تیم بادران با تصویربردار تلویزیونی که مشغول انجام وظیفه‌اش بود درگیری پیدا کرده است. ناظر مسابقه گفت که از درگیری بیشتر جلوگیری کرده و ماجرا را ختم کرده است با این حال من منتظرم شنبه گزارش مکتوب ناظر مسابقه را بخوانم.

وی افزود: اهالی رسانه از اقشار زحمتکش و پرتلاش فوتبال هستند و رسانه‌ها یکی از عوامل پیشرفت فوتبال هستند و پل ارتباطی اهالی فوتبال با مردم هستند بنابراین پرونده اتفاقات این بازی را پس از تکمیل به کمیته انضباطی ارایه خواهیم کرد تا کمیته انضباطی با متخلفان برخورد قاطع و قانونی انجام بدهد. اهالی رسانه اعم از خبرنگار، عکاس، گزارشگر و تصویربرداراز سوی فدارسیون فوتبال و سازمان لیگ مورد حمایت هستند و به هیچ فردی اجازه اهانت و بی‌حرمتی به آنها را نمی‌دهیم.

محمودزاده با اشاره به سرعت عمل خوب کمیته انضباطی در پرونده‌های لیگ دسته اول عنوان کرد: کمیته انضباطی در این فصل به خوبی و با سرعت و دقت عمل نسبت به تخلفات رخ داده در بازی‌های لیگ دسته اول واکنش نشان داده و باید از مسئولان کمیته انضباطی هم تشکر کنم زیرا این سرعت عمل اثرپذیری مطلوب در برگزاری رقابت‌های لیگ دسته اول داشته است.

انتهای پیام/ذ

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری